یک ماه آخر، گفت و گوی داوود اکبری با عبدالله احمدی رتبه43تجربی

عبدالله احمدی هستم رتبه‌ی 44 رشته تجربی و رتبه‌ی255 زبان سال 1400 از مهاباد آذربایجانِ غربی، که در رشته پزشکیِ علوم پزشکی شهید بهشتی تحصیل می‌کنم در ضمن در سایت کانون در بخشِ پاسخ به کامنت‌های درسی نی

یک ماه آخر، گفت و گوی داوود اکبری با عبدالله احمدی رتبه43تجربی

لطفا خودتان را معرفی کنید.

عبدالله احمدی هستم رتبه‌ی ۴۴ رشته تجربی و رتبه‌ی۲۵۵ زبان سال ۱۴۰۰ از مهاباد آذربایجانِ غربی، که در رشته پزشکیِ علوم پزشکی شهید بهشتی تحصیل می‌کنم در ضمن در سایت کانون به سوالات علمی دانش اموزان پاسخ میدهم


در ماهِ آخر با چه موضوعات جدی مواجه شدی؟

اولین موضوع، جمع‌بندی به روش سه روز یک بار بود و اینکه چرا به آن سه روز یک بار می‌گفتند! نخست تحقیق کردم که باید کنکورهای ۹۴ تا ۹۹ و بعضی آزمون‌ها را در نیم‌روز پاسخ بدهیم و در ۲،۵ روز باقیمانده هم تحلیل کنیم. من هم با توجه به تعدد آزمون‌هایی که برای شبیه سازی انتخاب کرده بودم به این نتیجه رسیدم باید طی دو روز این کار را انجام بدهم که با کنکور ۹۴ شروع کردم.


خوب موضوع امتحان نهایی را چه کردی؟

در برنامه‌ام علاوه بر آزمون‌های کانون، آزمون‌های دیگری هم چیده بودم. تصمیم گرفتم آزمون‌هایی که می‌دهم با امتحاناتم تداخل نداشته باشد و آزمون‌ها را یک روز در میان از ۲۰ اردیبهشت شروع کردم و بین دو امتحان حتما یک آزمون هم با کنکور شبیه‌سازی کنم و چون به لحاظ تشریحی آماده بودم معمولا همان شب امتحان با یک نمونه سوال امتحانی آمادگی کامل ایجاد می‌کردم.


روش جمع‌بندی که در کانون متداول است چه میزان اطلاعات ِ سال دهم و یازدهم را پوشش می‌داد؟

روش جمع‌بندی که ما به‌کار می‌گیریم در واقع نوعی روش مطالعه به نام بازیابی است که باعث می‌شود همه مطالب از سه پایه مرور شود. بدیهی است در هر نیم روز پس از یک آزمون، متوجه می‌شدیم که در روزهای باقیمانده چگونه باید مطالبِ فراموش شده و ناقصِ سال دهم و یازدهم را مجددا رفع اشکال کنیم.


شرکت در آزمون‌های اصلی کانون در خرداد بسیار هدایت کننده است. تاثیر آن را در تثبیت دستاوردهایت چگونه ارزیابی می‌کنی؟

آزمون‌های جامع قلم‌چی بسیار همه‌جانبه و حرفه‌ای طراحی می‌شوند نتایج آن‌ها گاه برایم خوشایند نبود و سخت بودن آن‌ها را با توجه به درصدهایم می‌پذیرفتم. من سوال‌های کنکورهای گذشته را شاید بارها دیده بودم ولی آزمون‌های سه‌گانه قلم‌چی ایده‌های جدیدی داشت و من نکات جدیدی را یادداشت می‌کردم به نظرم آزمون‌های جامع قلم‌چی از هیچ پاراگراف کتاب درسی غافل نمی‌ماند و همه را پوشش می‌داد.


آقای احمدی توضیح می‌دهید بعد از هر آزمون شبیه‌سازی، چه  می‌کردید؟

در طول یک صبح، حدودا ۴ساعت وقت می‌گذاشتم، لباس می‌پوشیدم و ماسک می‌زدم حتی از برادرم به عنوان مراقب کمک می‌گرفتم، بعد از ظهر آزمون را تحلیل می‌کردم، تاکیدم روی سوالاتِ نزده و غلط‌هایم بود. هنگام تحلیل سوالات همیشه کتاب درسی کنارم بود تا به متن کتاب مراجعه کنم، آن را بخوانم تا موضوع در حافظه‌ام تثبیت شود.


با استفاده از لینک های زیر به مصاحبه های دیگر با رتبه های برتر دست خواهید یافت: 

یک ماه آخر، گفتگو با لیلا مصطفایی رتبه 73 کنکور انسانی

یک ماه آخر، گفت و گوی داود اکبری با علی بختیاری رتبه 16ریاضی

یک ماه آخر، گفت وگوی داود اکبری با آیدا علی بخشی رتبه29 انسانی

یک ماه آخر، گفتگو با زهرا نوروزی رتبه 181 کنکور انسانی

یک ماه آخر، گفتگو با امیرحسین خوشخو رتبه 69 کنکور تجربی


////////////////////////////////////////////////////////

دانش آموزان عزیز، برای رزرو  پشتیبان ویژه و مشاور کنکور، میتوانید با شماره 0218451 داخلی 3125 تماس بگیرید. یا از طریق  صفحه کانون برترها با ما در ارتباط باشید. ( کلیک کنید

////////////////////////////////////////////////////////

Menu