یاسمن فتحی : شرکت در آزمون‌ها به پیوستگی شما کمک می‌کند

یاسمن فتحی رتبه برتر کانون و پشتیبان ویژه کانون قلمچی : شرکت در آزمون‌ها به پیوستگی شما کمک می‌کند

یاسمن فتحی : شرکت در آزمون‌ها به پیوستگی شما کمک می‌کند

با سلام . 

یاسمن فتحی هستم رتبه 45 منطقه 2 کنکور انسانی سال 1400 

و دانشجوی حقوق دانشگاه شهید بهشتی.

 

از عوامل مهم موفقیت در کنکور می توان به استمرار داشتن در درس خواندن و پیوستگی اشاره کرد. دانش آموزی که ساعت مطالعه متوسط خود را به طور پیوسته حفظ می کند به مراتب نتیجه بهتری حاصل می کند تا دانش آموزی که ساعت مطالعه بالا ولیکن نوسانی دارد.

یکی از مواردی که به شما در حفظ  پیوستگی مطالعه تان کمک می کند شرکت در آزمون های آزمایشی می باشد ، شرکت در آزمون های دوهفته ای کانون با در نظر گرفتن فاصله ای مناسب بین هر آزمون به شما کمک می کند به طور پیوسته با انگیزه و و مطابق برنامه راهبردی مطالعه نمایید. دقت کنید که چنانچه به طور پیوسته در آزمون ها شرکت نکنید از کمک هایی که در راستای پیوستگی به شما خواهد کرد هم بی بهره می مانید.

 آگاه باشید همواره در هر آزمون مجموعه ای از نکات جدید برای شما حاصل می شود به همین جهت حتی اگر به طور کامل آمادگی نداشتید، در آزمون شرکت نمایید. برای من بارها پیش آمده بود که نتوانستم در دروس یا مباحث خاصی به آمادگی کافی برسم و یا زمان هایی بود که درگیر امتحانات مدرسه می شدم اما همواره در آزمون ها شرکت می کردم و سعی می کردم در چنین آزمون هایی مهارت هایی همچون غلط نزدن ، مدیریت زمان و … را تمرین کنم.

 چنانچه به هر دلیلی شرایط شرکت در یکی از آزمون ها برای شما فراهم نشد حتما در فرصت مناسب سوالات آزمون را بررسی نمایید و همچنین در ایستگاه های جبرانی برنامه راهبردی مباحث خوانده نشده را جبران کنید.

در نهایت بدانید که به میزانی که شما اصول آزمون دادن (عدم غیبت و پیوستگی ، بررسی و تحلیل ازمون و ..) را رعایت کنید شرکت در آزمون به شما کمک خواهد کرد.

 

 


دانش آموزان عزیز، برای رزرو پشتیبان ویژه و مشاور کنکور ، از طریق صفحه کانون برترها با ما در ارتباط باشید. (کلیک کنید)

و همچنین میتوانید با شماره 0218451 تماس بگیرید.

 

 

Menu