پاسخ به سوال‌های دانش‌آموزان درمورد آزمون تک‌درس- جلسه 7 آبان

در این مطلب تعدادی از سوالات پرتکرار دانش‌آموزان در مورد آزمون‌های تک‌درس که در جلسه دانش‌آموزان مقطع دوازدهم در روز جمعه 7 آبان ماه مطرح شده، آورده شده است.

پاسخ به سوال‌های دانش‌آموزان درمورد آزمون تک‌درس- جلسه 7 آبان

دانش‌آموزان عزیز با سلام

در این مطلب تعدادی از سوالات پرتکرار دانش‌آموزان در مورد آزمون‌های تک‌درس که در جلسه دانش‌آموزان مقطع دوازدهم در روز جمعه 7 آبان ماه مطرح شده، آورده شده است. اگر این سوالات برای شما نیز پیش آمده، امیدواریم تا بررسی توضیحات مطرح شده برای شما مفید باشد.


ببخشید من ترازم ۴۹۷۳ شده  .چجوری باید شرکت کنم در آزمون تک درس؟

از آنجایی که در ابتدا، آزمون تک‌درس برای دانش‌آموزان با تراز بالای 6000 معرفی شده، این سوال خیلی از دانش آموزان عزیزی است که تراز زیر 6000 دارند. شما نیز می‌توانید با مراجعه به صفحه شخصی خود در سایت کانون و یا سایت برترها به آدرس bartarha.net  در آزمون تک‌درس شرکت کنید. فقط به این نکته توجه داشته باشید که سوالات این آزمون دشوارتر از سوالات آزمون اصلی است و نباید از نتیجه این آزمون ناامید شوید.


عسل دارسرایی: آزمون تک درس فقط برای رتبه برتر هاست؟؟؟

همه دانش‌آموزان کانون می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. ولی همانطور که در پاسخ به دوست دیگری نیز توضیح داده شد، سوالات این آزمون سطح دشواری بالایی دارد و نباید انتظار داشته باشید که نتیجه‌ای مشابه به آزمون اصلی را در این آزمون داشته باشید. بلکه می‌توانید به کمک این آزمون نکات و سوالات دشوار مرتبط با هر مبحث کتاب درسی را شناسایی کرده و به مرور زمان مهارت کافی را برای پاسخگویی به آن‌ها کسب کنید. همچنین می‌توانید با بررسی کارنامه خاص این آزمون و تحلیل اطلاعات آن، شناخت خوبی از توانمندی‌ها و نقاط قوت و ضعف خود در هر مبحث از کتاب درسی پیدا کرده و به مرور زمان تسلط خود را بر مطالب بالاتر ببرید. 

به این نکته نیز توجه داشته باشید که هیچ آزمونی تنها ملاک سنجش ندارد؛ بلکه هدف مهمتر آن آموزش است. به همین دلیل سعی شده تا پاسخنامه این آزمون بسیار کامل بوده و نکات مهم هر سوال را به طور کامل توضیح دهد. بنابراین این پاسخنامه نیز ابزاری ارزشمند است که به کمک آن می‌توانید نکات مبهم و نهفته در مطالب کتاب درسی را دسته‌بندی کرده و یاد بگیرید.


حدیث علایی پور: آزمون تک درس فقط برای ترازهای بالای ۶۰۰۰ رایگان هست ؟!

 در حال حاضر شرکت در این آزمون‌ها برای تمامی دانش‌آموزان کانونی رایگان است.


مهشید: روند شرکت در آزمون تک درس رو توضیح بدین لطفا.

این آزمون‌ها از یک هفته قبل از آزمون اصلی و به ترتیب روزدرس‌های سایت کانون در صفحه شخصی شما فعال می‌شود. هر آزمون به مدت دو هفته در سایت فعال است و شما می‌توانید بسته به ساعات مطالعه و زمان‌های آزادی که دارید در این آزمون‌ها شرکت کنید.

برای مثال آزمون تک‌درس منطبق با برنامه 21آبان درس زیست‌شناسی از تاریخ 15آبان در سایت کانون فعال می‌شود و شما تا جمعه 28 آبان فرصت دارید تا در این آزمون‌ شرکت کنید. به همین ترتیب آزمون تک‌درس فیزیک در روز یکشنبه 16آبان فعال می‌شود و ... .

در جدول زیر روزدرس‌های سایت کانون و متناسب با آن، روزهای فعال شدن هر کدام از آزمون‌های تک‌درس آورده شده است.

پاسخ به سوال‌های دانش‌آموزان درمورد آزمون تک‌درس- جلسه 7 آبان


نازنین جورابچی: ببخشید برای آزمون تک درس از درس های سالهای بعد هست من نمیتونم سوال هاشو بجز ۲تا۳ سوال جواب بدم.

یک خبر خوب برای دانش‌آموزان سال دهم: از هفته آینده، به دلیل استقبال و درخواست شما آزمون تک‌درس درس زیست‌شناسی برای شما مطابق با برنامه راهبردی سال دهم و هماهنگ با مطالب کتاب‌های درسی شما روی سایت قرار می‌گیرد. تلاش ما بر این است که درس شیمی را نیز با این روال برای دانش‌آموزان سال دهم تولید و برگزار کنیم.

البته اگر شما بتوانید تنها به چند سوال پاسخ دهید هم بسیار باارزش است و دستاورد مهمی محسوب می‌شود. چرا که شما در این آزمون به سوالاتی پاسخ داده‌اید که از نظر سبک و سطح دشواری و همچنین پیچیدگی مطالب، هم‌ارز سوالات دشوار کنکور سراسری است.


مطهره میرزایی: بودجه تک درس چقدره؟

برنامه این آزمون‌ها هماهنگ با برنامه راهبردی آزمون اصلی است و تمامی مباحث این برنامه را در هر تاریخ آزمون شامل می‌شود. پنجشنبه قبل از آغاز برگزاری آزمون تک‌درس نیز برنامه مرتبط با آزمون نیز روی سایت قرار می‌گیرد و برای اطمینان بیشتر می‌توانید این برنامه را نیز برسی کنید.


زهرا جهانیان: ببخشید من هرروزی که میخوام ازمون تک درس رو شرکت کنم از سایت خارج میشم.

در صورت بروز مشکل در اجرای برنامه و یا صفحه اختصاصی آزمون تک‌درس لطفا با شماره 6463 و داخلی 1157 تماس بگیرید تا مشکل صفحه شما برطرف شود.

Menu