رتبه‌های یک‌رقمی کنکور 98 از نقاط قوت خود می‌گویند(2)

درس ریاضی را در کنکور 100درصد پاسخ دادم. چون محاسباتی بود و نسبت به درس‌های دیگر، زمان بیشتری لازم داشت، از همان تابستان دقیق‌خواندن این درس را شروع کردم.

رتبه‌های یک‌رقمی کنکور 98 از نقاط قوت خود می‌گویند(2)

ایزدمهر احمدی‌نژاد، رتبه‌ی  1 تجربی کشور

درس ریاضی را در کنکور 100درصد پاسخ دادم. چون محاسباتی بود و نسبت به درس‌های دیگر، زمان بیشتری لازم داشت، از همان تابستان دقیق‌خواندن این درس را شروع کردم. بعد از هر بار خواندن، بلافاصله تست تمرین می‌کردم تا در ذهنم تثبیت شود. (ایزدمهر در 8 آزمون برنامه‌ای کانون شرکت کرد.)


علی مبارکی، رتبه‌ی 7 تجربی

درس زیست نقطه‌قوتم بود. ابتدا آن را روزنامه‌وار می‌خواندم. بعد چند پرسش کلی در ذهنم ایجاد  می‌کردم تا کاملاً متوجه شوم که مبحث درباره‌ی چه موضوعی است. درس‌نامه‌ی کتاب را می‌خواندم و نکات مهم جدیدی را که به چشمم می‌خورد، نشان‌دار می‌کردم. در نهایت، کتاب درسی را خیلی دقیق‌تر می‌خواندم و با این روند، تمرین تست برایم ساده شده بود. (علی 2 سال کانونی بود و در 30 آزمون برنامه‌ای شرکت کرد.)


حسین گله‌داری، رتبه‌ی 8 تجربی

درس شیمی نقطه‌قوتم بود و نمره‌ام در کنکور، 96 شد. برای این درس، به متن کتاب درسی اهمیت می‌دادم و خط‌به‌خط کتاب درسی را کامل مطالعه می‌کردم. درس‌نامه‌ی کتاب را می‌خواندم و بعد از آن، تست‌های فراوان حل می‌کردم. (حسین 3 سال کانونی بود و در 45 آزمون برنامه‌ای کانون شرکت کرد.)


Menu