خاطرات کودکی رتبه‌های برتر(2)

از وقتی که یاسمن چند ماه بیش‌تر نداشت برایش قصه می‌گفتم و کتاب می‌خواندم.

خاطرات کودکی رتبه‌های برتر(2)

مادر یاسمن میر، رتبه‌ی 6 تجربی کشور کنکور 96 از بابل: 

از وقتی که یاسمن چند ماه بیش‌تر نداشت برایش قصه می‌گفتم و کتاب می‌خواندم. او خودش هم خیلی به کتاب خواندن علاقه داشت. سواد خواندن و نوشتن را از 4سالگی به او یاد دادم. (سرای دانش، شماره‌ی 6)

خواهر صابر دین‌پژوه، رتبه‌ی 1 ریاضی کشور کنکور 96 از تبریز: 

در مسافرت بودیم که پسردایی‌ام به ما گفت صابر هنوز مدرسه نرفته اما جمع سه‌رقمی را بلد شد. مادرم تعجب کرد و از او خواست که به او چیزی یاد ندهد. او رفت و نیم‌ساعت دیگر برگشت و گفت او تفریق سه‌رقمی را هم یاد گرفت. او خیلی زود یاد می‌گرفت. (سرای دانش، شماره‌ی 8)

پدر حسن ذاکر، رتبه‌ی 8 ریاضی منطقه‌ی 2 کنکور 96 از روستای کلاگرکلا بابل: 

وقتی 5ساله بود جمع اعداد را خودش یاد گرفته بود. روزی از او جمع اعداد دورقمی را پرسیدم و خیلی خوب به صورت ذهنی جواب داد. به هر حال او از همان کودکی نشان داد که استعداد دارد اما با وجود این استعداد، بدون تلاش به این موفقیت نمی‌رسید. (سرای دانش، شماره‌ی 9)

مادر بامداد هوشنگ‌پور، رتبه‌ی 8 تجربی منطقه‌ی 1 کنکور 96 از تهران: 

در خانواده‌ی ما به مطالعه اهمیت زیادی داده می‌شود. پدرم پزشک هستند و ما همیشه ایشان را در حال مطالعه‌ی کتاب‌های مختلف دیده‌ایم. وقتی بامداد یک‌ساله بود علاقه‌ی زیادی به پازل داشت. او در همان سن کم پازل‌های بزرگ را درست می‌کرد. او به مطالعه هم علاقه‌ی زیادی داشت. وقتی اول دبستان خواندن و نوشتن را یاد گرفت کتاب‌های زیادی برای او خریدیم. (سرای دانش، شماره‌ی 11)

Menu