درس‌های پیوستگی رتبه‌های یک‌رقمی کنکور (4)

گفت‌وگو با رتبه‌های یک‌رقمی کنکور یک درس بسیار بزرگ برای دانش‌آموزانی دارد که می‌خواهند در آینده این مسیر را بروند.

درس‌های پیوستگی رتبه‌های یک‌رقمی کنکور (4)

مبینا آق ار کاکلی رتبه 8 تجربی منطقه 3 سال 96 از گنبد

مبینا در 40 آزمون برنامه‌ای کانون شرکت کرده است.

سؤالات استاندارد و داشتن جامعه آماری بالا از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آزمون‌های کانون است. خوبی برنامه راهبردی کانون این بود که با شرایط واقعی دانش‌آموز تنظیم شده است. زمانی که از برنامه عقب می‌ماندم دچار ناامیدی نمی‌شدم چون برنامه شامل 8 پروژه بود و در هر پروژه ایستگاه‌های جبرانی وجود داشت به همین دلیل باعث ایجاد نظم و پیوستگی به برنامه می‌شد.

محمدمهدی سیدی سرحد رتبه 10 تجربی سال 96 از جیرفت

محمدمهدی در 90 آزمون برنامه‌ای کانون شرکت کرد

پیوستگی دائمی با برنامه راهبردی و آزمون‌های کانون از ویژگی دانش‌آموزان برتر و رتبه‌های تک‌رقمی سال‌های گذشته بود؛ بنابراین خودم را ملزم به شرکت در برنامه آزمون می‌دانستم و تمام تلاشم را برای اجرا برنامه راهبردی طی دوهفته می‌کردم و با آزمون دادن نقاط ضعف و قوت خودم را شناسایی می‌کردم. جامعه آماری بالای آزمون‌های کانون و اینکه دانش‌آموزان توانمند و برتر کانون را انتخاب می‌کنند، از دلایل پیوستگی من بود.

امیررضا نشائی مقدم، رتبه 3 ریاضی، منطقه 2 سال 96 از ساری

امیررضا در 82 آزمون برنامه‌ای کانون شرکت کرده است.

به نظرم تلاش و پیوستگی من در اجرای برنامه کانون یک توفیق اجباری است چراکه شرکت در آزمون‌ها دانش‌آموز را موظف به خوب درس خواندن بر اساس اصول برنامه‌ریزی آزمون می‌کند. داشتن جامعه آماری بالا و اینکه دانش‌آموزان سخت‌کوش و هدفمند، کانونرا انتخاب می‌کنند از دلایل پیوستگی من به آزمون‌ها بود.

امیرحسین رستمی، رتبه 6 ریاضی، منطقه 2 سال 96 از زنجان

امیرحسین در 144 آزمون برنامه‌ای کانون شرکت کرده است.

من 8 سال در آزمون‌های کانون شرکت کردم و با حفظ این پیوستگی حضور بدون غیبت در آزمون‌ها و استفاده درست از ابزارهای کانون توانستم نتایج خوبی را در آزمون‌ها به دست آورم و این باعث می‌شد انگیزه و تلاشم برای سخت‌کوشی بیشتر شود.

من برنامه راهبردی کانون را رمز موفقیت خودم و کسانی که درست برنامه را اجرا کرده‌اند میدانم. مطالعه حجم مناسبی از درس‌ها در دو هفته، وجود ایستگاه‌های جبرانی و میزان تکرار شدن مطالب به‌اندازه کافی در آزمون‌ها، باعث شد که اعتمادم را به برنامه حفظ کنم و از پنجم دبستان در آزمون‌های کانون شرکت کنم.

Menu