گزیده‌هایی از نکات مهم در صحبت‌‌های رتبه‌های برتر کنکور(2)

برنامه‌ی راهبردی مثل نقشه‌ی راه عمل می‌کند و روش طی مسیر را به خود دانش‌آموز واگذار می‌کند.

گزیده‌هایی از نکات مهم در صحبت‌‌های رتبه‌های برتر کنکور(2)

محمدامین مطهری‌نیا، رتبه‌ی 6 ریاضی کشور کنکور 96 از یزد: 

برنامه‌ی راهبردی مثل نقشه‌ی راه عمل می‌کند و روش طی مسیر را به خود دانش‌آموز واگذار می‌کند. (سرای دانش، شماره‌ی 3)

مهدی روانخواه، رتبه‌ی 10 تجربی کشور کنکور 96 از یاسوج:

یاد گرفتم که در جلسه‌ی آزمون هم سؤالات، هم زمان و هم خودم را مدیریت کنم؛ چون کنکور مجموعه‌ای از عوامل است که باید در کنار هم مورد توجه قرار گیرند تا به نتیجه‌ی مطلوب منجر شوند و این موضوع نیاز به تمرین دارد و بهترین فرصت برای تمرین، آزمون‌های برنامه‌ای کانون است. (سرای دانش، شماره‌ی 3)

رضا ستارپور، رتبه‌ی 3 تجربی منطقه‌ی 3 کنکور 96 از اهر: 

من به این دلیل به مدرسه می‌رفتم که در کنار هم‌کلاسی‌ها و معلمانم باشم و از آن‌ها انگیزه بگیرم. (سرای دانش، شماره‌ی 4)

امیرحسین رستمی، رتبه‌ی 6 ریاضی منطقه‌ی 2 کنکور 96 از زنجان: 

وقتی از آزمون برمی‌گشتم، بدون استراحت، آن را تحلیل می‌کردم و دلایل اشتباهاتم را می‌نوشتم. عصر بعد از دریافت کارنامه، بر اساس برنامه‌ی راهبردی، برای دو هفته‌ی بعد برنامه‌ی دقیقی می‌نوشتم؛ اما در طول هفته آن را تغییر می‌دادم. من برنامه را حفظ بودم. (سرای دانش، شماره‌ی 4)

Menu