کتابی که راهی مشهد شد

سال 95 برای اولین بار کتاب نوروز هنر را تولید کردیم؛ ولی زمانی وارد انبار شد که فقط یک هفته تا پایان سال مانده بود و نمایندگی‌ها فقط سه روز برای سفارش کتاب وقت داشتند.

کتابی که راهی مشهد شد

سال 95 برای اولین بار کتاب نوروز هنر را تولید کردیم؛ ولی زمانی وارد انبار شد که فقط یک هفته تا پایان سال مانده بود و نمایندگی‌ها فقط سه روز برای سفارش کتاب وقت داشتند. قبل از آمدن کتاب هم در سایت تبلیغ کتاب را گذاشتیم و برای دانش‌آموزان هم سه روز مانده به هفته‌ی آخر پیامک ارسال کردیم.

یکی از داوطلبان مشهد به نام امیدرضا نصیری، 25 اسفند با واحد هنر تماس گرفت و کتاب نوروز را درخواست کرد. عذرخواهی کردم و از او خواستم موضوع را از نمایندگی شهر خود پیگیری کند. البته می‌دانستم که اگر همان روز هم سفارش می‌داد به دستش نمی‌رسید. از طریق پست هم پیگیری کردیم و متوجه شدیم که بعد از تعطیلات ارسال می‌کنند.

امیررضا جزء دانش‌آموزان برتر هنر با تراز 6800 و داوطلب بسیار پیگیری بود. نمی‌توانستم نسبت به او بی‌تفاوت باشم. تنها یک راه به ذهنم رسید که به کمک مسافری که راهی مشهد بود کتاب را به دستش برسانم.

29 اسفند ساعت 9 شب راهی شیراز بودم. در حالی که کتاب همراهم بود، در بین مسافران مشهد به دنبال کسی بودم که بتوانم این موضوع را با او مطرح کنم تا این‌که خانواده‌ای رضایت دادند. پسر آن‌ها در رشته‌ی ریاضی درس می‌خواند. از او درخواست کردم کتاب را با خود ببرد و چون می‌دانستم همکاران مشهد در ایام نوروز خیلی زود شروع به کار می‌کنند در عوض لطفی که کرده بود به او گفتم به نمایندگی مراجعه کند و یک جلد کتاب نوروز ریاضی از همکاران هدیه بگیرد.

امیررضا نصیری در کنکور 95 توانست رتبه‌ی 2 هنر را به دست بیاورد.

روز جشن نخبگان احساس رضایت‌بخشی داشتم که کتاب را به دستش رسانده بودم.

Menu