کتاب‌های زرد اختصاصی، پاسخ به نیاز این روزها

در هر دوره‌ی زمانی دانش‌آموزان کنکوری کتاب‌های خاصی را مطالعه می‌کنند که با چندین سال تجربه ثابت شده که برای آن دوره مناسب است.

کتاب‌های زرد اختصاصی، پاسخ به نیاز این روزها

در هر دوره‌ی زمانی دانش‌آموزان کنکوری کتاب‌های خاصی را مطالعه می‌کنند که با چندین سال تجربه ثابت شده که برای آن دوره مناسب است. تجربه‌ای که همه‌ی دانش‌آموزان کنکوری می‌توانند آن را یک صدا برای موفقیت و پیشرفت دیگران همنوا شوند، کتاب‌های زرد کانون است. همواره دوران جمع‌بندی با کتاب‌های زرد گره خورده است. همیشه به دانش‌آموزان گفته می‌شود که در مسیر مطالعه، علاوه بر استفاده از تجربه‌ی افراد موفق، روش‌های خوب خود را نیز تکرار کنند. اما دوران جمع‌بندی و آزمون‌های جمع‌بندی فقط با کتاب‌های زرد معنا می‌یابد و این تنها مسیر مطمئن و تجربه‌شده است.

دانش‌آموزان نظام قدیم به دلیل تکرار کنکور، منبع کاملی داشتند. اما کانون این نیاز را برای دانش‌آموزان نظام جدید نیز برطرف نمود. خوشبختانه با وجود اینکه کنکور نظام جدید تکرار نداشته، اما کتاب دو جلدی 10 کنکور ، 10 آزمون را مطابق سرفصل‌های جدید طراحی نمود. این مجموعه، 10 دوره کنکور را شبیه‌سازی نموده که در جلد دوم، پاسخ‌نامه تشریحی و کاملی ارائه شده است. دانش‌آموزان به راحتی می‌توانند روش آزمون سه روز یک بار را به کمک آن اجرا نمایند.

همچنین هر سال تعداد زیادی از دانش‌آموزان به دنبال سوالات سال‌های قبل کانون هستند که این کتاب پاسخ به نیاز آن‌ها نیز می‌باشد. کتاب مکمل این مجموعه‌ی دوجلدی، 10 مجموعه کنکور 98 یک جلدی است، که شامل 2 کنکور تجربی داخل کشور و خارج کشور سال 98 و 2 کنکور ریاضی و 6 دوره سوالات عمومی همه‌ی رشته‌ها همراه با پاسخ تشریحی است. همه‌ی این آزمون‌ها باید به درستی در برنامه‌ی آزمون‌های دوران جمع‌بندی چیده شوند و حتی برای تسلط بر سوالات عمومی، همان 6 دوره سوالات عمومی در این کتاب، می‌تواند نیاز دانش‌آموزان به تسلط بر درس‌های عمومی در این دوره را برطرف نماید.  

Menu