با کتاب زیست‌شناسی ترکیبی آشنا شوید

دلیل اصلی دشواری درس زیست‌شناسی در کنکور، طرح سؤالات ترکیبی از مباحث این درس است که این موضوع را در کنکور 98 هم وجود داشت.

با کتاب زیست‌شناسی ترکیبی آشنا شوید

دلیل اصلی دشواری درس زیست‌شناسی در کنکور، طرح سؤالات ترکیبی از مباحث این درس است که این موضوع را در کنکور 98 هم وجود داشت. کتاب زیست‌شناسی ترکیبی کانون فرهنگی آموزش این نیاز اساسی را برطرف می‌کند.

ویژگی‌های کتاب زیست‌شناسی ترکیبی

1. کتاب شامل 10 بسته‌ی ترکیبی است. هر بسته شامل 30 نکته‌ی ترکیبی و یک آزمون گزاره‌محور است. در هر نکته، مباحث مشترک بین‌فصلی ارائه شده است. برای نمونه، در یک نکته، به تمام یاخته‌های مژک‌دار و تاژک‌دار و ریزپرزدار اشاره شده است. ترکیب گزاره‌های مطرح‌شده در هر آزمون، به ترتیب فصل‌های کتاب درسی است.

2. شامل 2 آزمون گیاهی، یک آزمون جانوری، دو آزمون بدن انسان، آزمون شکل‌محور و یک آزمون متابولیسم است. پاسخ‌نامه‌ی آزمون‌ها درس‌نامه‌محور و ترکیبی نگارش شده است. علاوه بر نکات بسته‌ها، پاسخ‌نامه‌ی نکته‌محور آزمون‌های تجربی را دقیق بررسی کنید.

3. این کتاب شامل 26 جدول و نمودار جامع برای استفاده در دوره‌ی تورق سریع است. کل مباحث گیاهی و جانوری و ژنتیک را می‌‌توانید با جدول‌های جامع در یک نگاه جمع‌بندی کنید.

مؤلف این کتاب، امیررضا پاشاپوریگانه، رتبه‌ی 8 تجربی کشور و دانشجوی پزشکی تهران است. این کتاب را  انتشارات کانون فرهنگی آموزش (قلم‌چی) به‌تازگی منتشر کرده است.

Menu