سال گذشته تعداد زیادی از دانش آموزان در بخش کامنت های سایت کانون به گفتگو با یکدیگر پرداختند تا در کنار رقابت و رفاقت، در راه موفقیت در کنکور به دوستان خود کمک کنند.
یکی از اهداف ارائه گفتگوهای رتبه های برتر کنکور هر شهر این است که شما دانش آموزان عزیز با برترهای شهر خود بیشتر آشنا شوید ، کسانی که در شهر شما و با همان امکانات به موفقیت در کنکور دست یافتند ، تا با الگوبرداری مناسب از این برترها شما نیز ادامه دهنده ی راه این دانش آموزان موفق در شهر خود باشید.
برای شما در این مطلب گفتگوهای آقای سید احمد موسوی رتبه 82 منطقه 2 رشته ی انسانی از شهر زنجان را آماده کرده ایم ، تا بتوانید از تجربیات و راهنمایی های این دانش آموز موفق استفاده کنید.
* با کلیک کردن روی نام دانش آموز برتر یا نام شهر میتوانید از صفحه شخصی دانش آموز برتر کانونی یا شهر ایشان دیدن فرمایید.
همچنین با استفاده از دکمه ی گفتگوهای برترهای کنکور 98 در شهرها می توانید کامنت های رتبه های برتر شهر خود را مشاهده فرمایید.
گفتگوهای برترهای کنکور 98 شهرهای مختلف در سایت کانون
نام کاربر | متن کامنت | تاریخ ثبت | |
سیداحمد موسوی، دوازدهم انسانی - زنجان - میانگین تراز 7020 | کامنت | واسه عربی چه روشی پیشنهاد میکنین | 13971217 |
سارا اشتری، دوازدهم انسانی - گرمسار - میانگین تراز 6321 | پاسخ کامنت | یه شب درمیون یک ساعت عربی بخونید.امتحانشو پس داده | 13971217 |
سیداحمد موسوی، دوازدهم انسانی - زنجان - میانگین تراز 7020 | کامنت | به نظرتون بهتر نیست درسارو زودتر از برنامه تموم کنیم؟یا با برنامه پیش بریم.....خیلی طول میکشه درسا با برنامه تموم شه | 13971218 |
محمد عابدینى - دانشجوی رشتهی حقوق دانشگاه تهران | پاسخ کامنت | سلام من که مخالفم... زود تموم کنید بعد عید مطلب جدید برای مطالعه ندارید و در نتیجه از خوندن مطالب تکراری هم خسته میشید. پس طبق برنامه برید جلو. | 13971219 |
زهرا صمیمی فر، دوازدهم انسانی - اهواز - میانگین تراز 6227 | کامنت | تو روانشناسی توی تعریف روش علمی گفته :[فرآیند جست و جوی باقاعده و نظام دار برای مشخص کردن یک موقعیت نامعین]سوال داده که این جمله چند واژهی کلیدی اصلی داده ؟ نظر شما چیه ؟ | 13971219 |
سیداحمد موسوی، دوازدهم انسانی - زنجان - میانگین تراز 7020 | پاسخ کامنت | با توجه به کتاب باید چهار مورد باشه ... ۱.فرایند ۲.جستجو ۳.نظام دار بودن ۴. موقعیت نامعین | 13971219 |
کاربر سایت | کامنت | شما فقط درسای دوازدهمو میخونین تو این هفته؟یا نه درسای پایه رو هم میخونین؟ | 13980108 |
سیداحمد موسوی، دوازدهم انسانی - زنجان - میانگین تراز 7039 | پاسخ کامنت | فقط دوازدهم چون ازمونهای بعد زمان هست برای پایه ولی فرصت اخر برای نیم سال اول دوازدهم این ازمونه | 13980108 |
فاطمه خدریان زاده، دوازدهم انسانی - اهواز - میانگین تراز 5971 | کامنت | گه به دهان کف زده کف چون صدف ...گاه چوتیری ک رود برهدف...خوب..بعده برزده و تیری بود هس ایا چون دوتا بود معنایی هس یا لفظی.....گفتم خوشا هوایی یا گفتا خنک نسیمی ایا در گفتم ک میش من گفتم قرینه معنایی داریم یا لفظی؟ | 13980118 |
سیداحمد موسوی، دوازدهم انسانی - زنجان - میانگین تراز 7073 | پاسخ کامنت | وقتی ضمیر حذف میشه چون در فعل اومده حذف به قرینه لفظی حساب میشه | 13980118 |
فاطمه احدی، دوازدهم انسانی - بستان آباد - میانگین تراز 6319 | کامنت | سلام دوستان تو این بیت به ناخن سنگ برکندن زکهسار به از حاجت به نزد ناسزاوار ناخن سنگ استعاره نمیشه مگه ؟ | 13980121 |
سیداحمد موسوی، دوازدهم انسانی - زنجان - میانگین تراز 7073 | پاسخ کامنت | استعاره نیست چون ناخنِ سنگ خونده نمیشه و باید جدا خونده شه | 13980121 |
فاطمه غضنفری، دوازدهم انسانی - شهرضا - میانگین تراز 6347 | کامنت | این جمله در جامعه 3"ابن خلدون با استفاده از تجربه تاریخی جوامع پیرامون خود از عصبیت به عنوان عامل شکل گیری جوامع یاد میکند " منظورش چیه که عصبیت عامل شکل گیری جوامعه؟ | 13980126 |
سیداحمد موسوی، دوازدهم انسانی - زنجان - میانگین تراز 7073 | پاسخ کامنت | منظور همون تعصبه یعنی هر فردی به قوم خودش تعصب داشته که باعث تشکیل جامعه شده. | 13980126 |
کاربر سایت | کامنت | سوال از دینی یازدهم: احتمال انحراف مردم ان گاه با واقعیت گره میخورد که پیامبر در تعلیم و تبین دین معصوم نباشد یا در اجرای فرمانهای الهی؟ | 13980126 |
سیداحمد موسوی، دوازدهم انسانی - زنجان - میانگین تراز 7073 | پاسخ کامنت | تعلیم و تبیین دین معصوم نباشد | 13980126 |
کاربر سایت | کامنت | در جمله "زود دیر میشود" تنقاض وجود داره یا تضاد؟ | 13980127 |
سیداحمد موسوی، دوازدهم انسانی - زنجان - میانگین تراز 7073 | پاسخ کامنت | تضاد داره | 13980127 |
زهرا صمیمی فر، دوازدهم انسانی - اهواز - میانگین تراز 6265 | کامنت | جایی گفته شده که #طلب و #تعب ، باهم جناس آوایی دارن. چون از نطر آوایی اختلافشون تو ل و ع وسط هستش. این قابل قبوله ؟ | 13980128 |
سیداحمد موسوی، دوازدهم انسانی - زنجان - میانگین تراز 7073 | پاسخ کامنت | نه جناس نمیشه گرفت... | 13980128 |
ابوالفضل اوژن پور، دوازدهم انسانی - آبادان - میانگین تراز 6844 | کامنت | «سپاهی که از نزد خسرو شدی/بر او روزگار کهن نو شدی»این بیت رو ذوقافیتین گرفته، سوالم اینه که خسرو و نو دقیقا کدوم حروفشون قافیس و طبق کدام قاعدست؟ موقع خوندنه خسرو و نو، آخر کلمه رو با ضمه تلفظ میکنیم و ضمه که به تنهایی نمیتونه حروف قافیه رو بسازه...درسته؟ | 13980128 |
سیداحمد موسوی، دوازدهم انسانی - زنجان - میانگین تراز 7073 | پاسخ کامنت | طبق قاعده ۲ هستش ... ُو خونده میشه | 13980128 |
مصطفی زارع بیدکی، دوازدهم انسانی - تهران - میانگین تراز 6364 | کامنت | یک سوال داشتم فرق نماد و استعاره در ادبیات چیه ؟ | 13980303 |
سیداحمد موسوی، دوازدهم انسانی - زنجان - میانگین تراز 7127 | پاسخ کامنت | توی نماد میشه برداشتهای مختلفی داشت یعنی معنی واحدی نداره... ولی توی استعاره یک معنی درسته و نمیشه هر کس یه نظر متفاوت بده و همش درست باشه. | 13980303 |
کاربر سایت | کامنت | بچه هادر بیت «نی ،حریف هرکه ازیاری برید.پرده هایش پردههای ما درید.»جناس تام هست؟ | 13980310 |
سیداحمد موسوی، دوازدهم انسانی - زنجان - میانگین تراز 7127 | پاسخ کامنت | بله داره جناس تام | 13980310 |
زهرا سادات علوی مطلق، دوازدهم انسانی - مشهد - میانگین تراز 7161 | کامنت | (ای شهر پرخروش تورا یاد میکنم )مگر بدل نداره؟ | 13980314 |
سیداحمد موسوی، دوازدهم انسانی - زنجان - میانگین تراز 7127 | پاسخ کامنت | تو مفعوله .نقشش با شهر پرخروش متفاوته به خاطر همین بدل نیست | 13980314 |
کاربر سایت | کامنت | چنان که در نظری در صفت نمیآیی. ایا حذف قرینه معنوی داره؟ | 13980322 |
سیداحمد موسوی، دوازدهم انسانی - زنجان - میانگین تراز 7145 | پاسخ کامنت | نه نداره | 13980322 |