تجلیل از رتبه‌های زیر 1000 دختران تهران در کنکور 98 + عکس

مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر دختر تهران در کنکور 98 ، که در آزمون‌های کانون شرکت کرده بودند ، 20 مرداد 1398، در بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی برگزار شد.

تجلیل از رتبه‌های زیر 1000 دختران تهران در کنکور 98 + عکس

مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر دختر تهران در کنکور 98 ، که در آزمون های برنامه ای کانون شرکت کرده بودند ، 20 مرداد 1398، در بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی برگزار شد.


عکس با کیفیت را در قسمت فایل های ضمیمه دانلود کنید


بخشی از سخنان کاظم قلم‌چی (واقف و متولی بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی) در این مراسم، در زیر آمده است:

نقش آموزشی پدر و مادرها در موفقیت فرزندان خیلی زیاد است به طوری که امروزه صد ها تحقیق در جهان نشان می دهد که تاثیر این نقش بیش از عوامل دیگر است. شما دانش‌آموزان، برای کسب این موفقیت خیلی زحمت کشیده اید و زمانی که زمین خورده اید بلند شده اید ولی یک ویژگی مهم تری هم هست و آن هم نقش پدر و مادر شماست؛ اگر شما عاشق علم هستید، اگر شخصیت شما یک شخصیت محکمی است از پدر و مادرتان دارید؛ آن ها شما را به لحاظ آموزشی، حمایت و هدایت کرده‌اند؛ می‌توانید به عنوان یک موضوع برای فکر کردن به این فکر کنید که پدر مادر شما چه کارهایی برای موفقیت شما کردند و چه کارهایی نکردند و آن‌هایی را که شما صلاح می‌دانید برای فرزندانتان انجام دهید. مادر درست است که عاطفه و محبت است ولی فکر و اندیشه هم هست و پدر هم به جز استحکام قدم و حمایت مالی از خانواده، نقش آموزشی هم دارد.

عطا قربانی رتبه 9 منطقه 2 رشته ریاضی کنکور 91 می گفت من در اين 12 سال تحصيلي، به ياد ندارم که پدر و مادرم به من گفته باشند که درس بخوان و برعکس آن چيزي که به خاطر دارم اين بود که هميشه پدر و مادرم و حتي خواهرم مدام در حال مطالعه بودند و این برای من تاثیرگذار بود.

و اما چند توصیه هم برای الان شما دارم:

رشته ای را که ترجیح می دهید، انتخاب کنید، معیار هم این است یک سال بعد پشیمان نشوید. در مورد تصمیم‌های مهم زندگی‌تان از جمله انتخاب رشته با پدر و مادرتان گفتگو کنید و از آن‌ها راهنمایی بگیرید چراکه آن ها با شخصیت شما آشنا هستند به طور مثال در مورد این که به شهرستان بروید یا نه.

توصیه دوم من این است که ترم اول را جدی بگیرید. امروز چهار رتبه‌ی یک‌رقمی در این جمع داریم ولی آیا این رتبه‌ها در دانشگاه هم یک رقمی می شوند؟ باید به تلاش ادامه دهید و زندگی ادامه دارد و درجریان است. چطور می توان موفقیت را در دانشگاه هم ادامه داد یک راه این است که ترم اول را که مهم‌ترین و سخت‌ترین ترم است جدی بگیرید، بیشترین افت ها در تغییر مقطع رخ می دهد ما قبلا این شعار را داشتیم که زندگی بر روی قله عادتتان باد. البته استعدادها در آرامش و شخصیت ها در چالش ساخته می شوند و شما برای این جایگاهی که کسب کرده اید زحمت زیادی کشیده اید درنتیجه آن را حفظ کنید. هیچ ساعتی را در کلاس‌های دانشگاه غیبت نکنید و این کار اراده ی قوی‌ای می خواهد. استادهایتان را هم قضاوت نکنید. 

و توصیه‌ی سوم این‌که در دوران دانشجویی کار کنید و مهارت های زندگی و اجتماعی را کسب کنید.

زندگی بر قله عادتتان باد.



رتبه های زیر 1000 کانونی مدرسه روشنگران







فایل های ضمیمه

Menu