تجلیل از بورسیه‌های زیر 10 و استثنایی برتر کنکور 98

همایش تجلیل از رتبه‌های تک رقمی بورسیه و استثنایی برتر بنیاد علمی آموزشی قلم چی(وقف عام) در کنکور سراسری 98، برگزار شد.

تجلیل از بورسیه‌های زیر 10  و استثنایی برتر کنکور 98

همایش تجلیل از رتبه‌های تک رقمی بورسیه و استثنایی برتر بنیاد علمی آموزشی قلم چی(وقف عام) در کنکور سراسری 98، برگزار شد.


در این مراسم که با حضور نخبگان و خانواده های آن ها، مسئولان آموزشی کشور، استادان دانشگاه ها، چهره های ماندگار علمی، خیرین مدرسه ساز، مسئولان نهاد کتابخانه های کشور، ناشران و تعدادی از استارتاپ ها برگزار شد، از بورسیه های زیر 10 و رتبه های برتر استثنایی کنکور سراسری 98، قدردانی شد.

11 دانش آموز بورسیه زیر 10 و 29 دانش آموز استثنایی(نابینا، کم بینا، نیمه شنوا و جسمی حرکتی) تک رقمی و رتبه زیر 1000 کنکور سراسری، تجلیل شدند؛ پدیده امسال این رویداد، درخشش زهرا نامور رتبه 5 منطقه 3 تجربی با محدودیت جسمی حرکتی از شهر شیراز بود.

از میان بورسیه های تک رقمی، 6 دانش آموز در رشته علوم تجربی و 5 نفر در رشته ریاضی از استان های تهران، گیلان، مازندران، گلستان، لرستان، یزد، فارس، اصفهان و کرمان بودند که در این میان، دانش آموز بورسیه روستایی، حسین آقائی راد، رتبه 9 منطقه 2 ریاضی از روستای پاشاکلا در استان مازندران بود که در بخشی از مراسم با نمایش فیلمی تاثیرگذار از زندگی و تلاش های وی، از این نخبه روستایی تجلیل به عمل آمد.

از بخش های ویژه و مهم این مراسم به رتبه های برتر استثنایی و نمایش فیلم هایی از آنان اختصاص داشت؛ از نکات حائز اهمیت در خصوص این دانش آموزان، می توان به درخشش و قهرمانی تعدادی از آنان در برخی رشته های ورزشی، هنری و ادبی همراستا با موفقیت در تحصیل اشاره کرد.

لازم به ذکر است جشن تجلیل از بورسیه‌های تک رقمی و استثنایی رتبه برتر کنکور سراسری 98، توسط بنیاد قلم چی، پنجشنبه 24 مرداد 98، در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.



منبع :

Menu