بهترین کتاب از نگاه رتبه‌های یک‌رقمی سال 95 (7)

همان طور که می‌دانید موفقیت در کنکور تصادفی نیست و عوامل زیادی در کسب یک نتیجه‌ی خوب دخیل هستند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به انتخاب منابع مطالعاتی مناسب اشاره کرد.

بهترین کتاب  از نگاه رتبه‌های یک‌رقمی سال 95 (7)

همان‌ طور که می‌دانید موفقیت در کنکور تصادفی نیست و عوامل زیادی در کسب یک نتیجه‌ی خوب دخیل هستند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به انتخاب منابع مطالعاتی مناسب اشاره کرد. اولین گام برنامه‌ریزی انتخاب کتاب است. اگر دانش‌آموزان منابع‌ را درست انتخاب کرده و از آن‌ها استفاده کنند در موفقیت‌ آن‌ها مؤثر است.وقتی با دانش‌آموزان یک‌رقمی صحبت می‌کردم متوجه شدم هر کدام از این دانش‌آموزان در انتخاب منابع خود مدیریت خاصی داشتند و یکی از دلایل پیشرفت خود را تک‌منبعی بودن می‌دانند و این‌که به هیچ عنوان با تعدد منابع ذهن خود را آشفته نکرده بودند.


جواد خانعلی، رتبه‌ی 8 تجربی از تنکابن

کتاب آبی زیست‌شناسی پایه و پیش‌دانشگاهی، کتاب آبی فیزیک 30 سال کنکور، کتاب آبی ریاضیات 10 سال کنکور، کتاب آبی شیمی پیش‌دانشگاهی، کتاب سه‌سطحی شیمی و زیست‌شناسی پایه و پیش‌دانشگاهی، کتاب زرد عمومی و زرد اختصاصی و کتاب جمع‌بندی نیم‌سال اول پایه و پیش از منابع بسیار مهمی در موفقیتم بودند.


ابوالفضل جوادی‌راد، رتبه‌ی 10 ریاضی از فردیس

دوم دبیرستان تمام منابع کمک‌آموزشی من در تمام درس‌های کتاب‌های آبی بود. سال سوم کتاب آبی شیمی 3، کتاب آبی زبان انگلیسی 3، کتاب آبی حسابان، فیزیک 3 و ریاضی و در سال چهارم کتاب آبی ریاضی و فیزیک 30 سال کنکور پیش‌دانشگاهی، کتاب10  سال کنکور ریاضیات پایه و پیش‌دانشگاهی، ریاضی 2 و کتاب زرد عمومی و زرد اختصاصی بودند که بهترین بازده در کوتاه‌ترین زمان را به همراه داشتند.

Menu