بهترین کتاب از نگاه رتبه‌های یک‌رقمی سال 95 (3)

همان طور که می‌دانید موفقیت در کنکور تصادفی نیست و عوامل زیادی در کسب یک نتیجه‌ی خوب دخیل هستند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به انتخاب منابع مطالعاتی مناسب اشاره کرد.

بهترین کتاب از نگاه رتبه‌های یک‌رقمی سال 95 (3)

همان‌ طور که می‌دانید موفقیت در کنکور تصادفی نیست و عوامل زیادی در کسب یک نتیجه‌ی خوب دخیل هستند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به انتخاب منابع مطالعاتی مناسب اشاره کرد. اولین گام برنامه‌ریزی انتخاب کتاب است. اگر دانش‌آموزان منابع‌ را درست انتخاب کرده و از آن‌ها استفاده کنند در موفقیت‌ آن‌ها مؤثر است.وقتی با دانش‌آموزان یک‌رقمی صحبت می‌کردم متوجه شدم هر کدام از این دانش‌آموزان در انتخاب منابع خود مدیریت خاصی داشتند و یکی از دلایل پیشرفت خود را تک‌منبعی بودن می‌دانند و این‌که به هیچ عنوان با تعدد منابع ذهن خود را آشفته نکرده بودند.

معصومه سروری، رتبه‌ی 8 تجربی از تبریز

بهترین کتاب کانون کتاب‌های آبی زیست‌شناسی پایه و پیش‌دانشگاهی، زبان و ادبیات فارسی، ریاضیات، فیزیک، شیمی و کتاب‌های زرد عمومی و اختصاصی است. من مطالعه‌ی کتاب زرد عمومی را از تابستان  شروع کرده بودم.


سیدمحمدمهدی حسینی، رتبه‌ی 8 زبان و رتبه‌ی 207 تجربی از کرج

بهترین کتاب‌های کانون کتاب آبی ادبیات، آبی زیست، آبی ریاضیات و کتاب سه‌سطحی فیزیک و کتاب نوروز است. کتاب زرد عمومی و اختصاصی در دوران جمع‌بندی باعث آشنایی با سؤالات کنکورهای سال گذشته می‌شود.


امیرحسین حبیب‌زاده، رتبه‌ی 4 تجربی ایثارگران از بابل

کتاب آبی زیست‌شناسی پایه و پیش‌دانشگاهی و کتاب آبی ریاضی30 سال کنکور باعث آشنایی من با سبک سؤالات کنکور شد و پاسخ‌های تشریحی عالی داشت. کتاب آبی فیزیک 10 سال کنکور و کتاب زرد عمومی و اختصاصی از بهترین منابع کانون بودند که زرد عمومی را از تابستان شروع کردم و زرد اختصاصی را در دوران جمع‌بندی استفاده کردم. کتاب سه‌سطحی زیست‌شناسی تست‌های جدید و کاملی داشت و از نظر سطح محتوا تیپ سؤالات به سؤالات کنکور امسال نزدیک بود و ایده‌های نو و تکراری نبودن تیپ سؤالات از مزایای آن بود. کتاب نوروز و اشتباهات متداول نیز از منابع تکمیلی من بودند.

Menu