بهترین کتاب از نگاه رتبه‌های یک‌رقمی سال 95 (4)

همان طور که می‌دانید موفقیت در کنکور تصادفی نیست و عوامل زیادی در کسب یک نتیجه‌ی خوب دخیل هستند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به انتخاب منابع مطالعاتی مناسب اشاره کرد.

بهترین کتاب از نگاه رتبه‌های یک‌رقمی سال 95 (4)

همان‌ طور که می‌دانید موفقیت در کنکور تصادفی نیست و عوامل زیادی در کسب یک نتیجه‌ی خوب دخیل هستند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به انتخاب منابع مطالعاتی مناسب اشاره کرد. اولین گام برنامه‌ریزی انتخاب کتاب است. اگر دانش‌آموزان منابع‌ را درست انتخاب کرده و از آن‌ها استفاده کنند در موفقیت‌ آن‌ها مؤثر است.وقتی با دانش‌آموزان یک‌رقمی صحبت می‌کردم متوجه شدم هر کدام از این دانش‌آموزان در انتخاب منابع خود مدیریت خاصی داشتند و یکی از دلایل پیشرفت خود را تک‌منبعی بودن می‌دانند و این‌که به هیچ عنوان با تعدد منابع ذهن خود را آشفته نکرده بودند.


نسترن حسینی، رتبه‌ی 6 تجربی از اصفهان

کتاب آبی زیست‌شناسی پیش‌دانشگاهی، کتاب آبی ریاضیات 30 سال کنکور و کتاب زرد عمومی و زرد اختصاصی، کتاب سه‌سطحی زیست‌شناسی پایه و پیش‌دانشگاهی از بهترین منابع کانونی بودند.


نجمه فروغی، رتبه‌ی 5 زبان و رتبه‌ی 97 تجربی از اسلامشهر

کتاب آبی زیست‌شناسی پیش‌دانشگاهی، کتاب سه‌سطحی زیست‌شناسی پایه و پیش‌دانشگاهی، کتاب زرد عمومی و زرد اختصاصی  نقش مهمی در موفقیتم داشتند.



امیرحسین طبیبیان، رتبه‌ی 2 تجربی منطقه 1 از اصفهان

کتاب آبی فیزیک 30 سال کنکور، کتاب زرد عمومی و زرد اختصاصی، کتاب اشتباهات متداول و کتاب نوروز از بهترین منابع من بودند.

Menu