بهترین کتاب از نگاه رتبه‌های یک‌رقمی سال 95 (5)

همان طور که می‌دانید موفقیت در کنکور تصادفی نیست و عوامل زیادی در کسب یک نتیجه‌ی خوب دخیل هستند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به انتخاب منابع مطالعاتی مناسب اشاره کرد.

بهترین کتاب از نگاه رتبه‌های یک‌رقمی سال 95 (5)

همان‌ طور که می‌دانید موفقیت در کنکور تصادفی نیست و عوامل زیادی در کسب یک نتیجه‌ی خوب دخیل هستند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به انتخاب منابع مطالعاتی مناسب اشاره کرد. اولین گام برنامه‌ریزی انتخاب کتاب است. اگر دانش‌آموزان منابع‌ را درست انتخاب کرده و از آن‌ها استفاده کنند در موفقیت‌ آن‌ها مؤثر است.وقتی با دانش‌آموزان یک‌رقمی صحبت می‌کردم متوجه شدم هر کدام از این دانش‌آموزان در انتخاب منابع خود مدیریت خاصی داشتند و یکی از دلایل پیشرفت خود را تک‌منبعی بودن می‌دانند و این‌که به هیچ عنوان با تعدد منابع ذهن خود را آشفته نکرده بودند.


محمد احمدی، رتبه‌ی 1 تجربی کشور از تربت جام

کتاب آبی زیست‌شناسی پیش، کتاب آبی فیزیک پایه، کتاب ریاضیات 30 سال کنکور، کتاب آبی شیمی  پایه و پیش‌دانشگاهی، کتاب زرد عمومی و زرد اختصاصی، کتاب سه‌سطحی زیست‌شناسی پایه و پیش و کتاب جمع‌‌بندی نیم‌سال اول پایه و پیش از بهترین منابع من بودند.


مهشاد افشارزاده، رتبه‌ی 4 تجربی منطقه‌ی 1 و 8 کشور از اصفهان

کتاب آبی زیست‌شناسی پیش‌دانشگاهی، کتاب سه‌سطحی زیست‌شناسی پایه و پیش‌دانشگاهی، کتاب زرد عمومی و زرد اختصاصی نقش مهمی در موفقیتم داشتند.


محمد قربانی، رتبه‌ی 1 تجربی ایثارگران از نیشابور

کتاب آبی زیست‌‌شناسی پایه و پیش، کتاب فیزیک 30 سال کنکور، کتاب آبی زبان انگلیسی، عربی و دین و زندگی، کتاب ریاضی 30 سال کنکور، کتاب زرد عمومی و زرد اختصاصی و کتاب اشتباهات متداول از بهترین منابع من بودند.

Menu