برنامه‌ریزی ویژه‌ی تیزهوشان

کتاب سه‌سطحی ریاضی، فلش‌کارت‌ها، کتاب نوروز و مجموعه‌سؤالات تیزهوشان 31 استان می‌توانند منابع مطالعاتی مفیدی برای شما باشند.

برنامه‌ریزی ویژه‌ی تیزهوشان

با توجه به آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه‌دولتی برای درس خواندن در زمان باقی مانده برنامه‌ریزی جدی و اصولی با کمک اولیا، معلمان و پشتیبان طراحی کنید و به تمام درس‌ها توجه داشته باشید. درس ریاضی با ضریب 3، علوم، فارسی، قرآن و هدیه‌های آسمان با ضریب 2، مطالعات و تفکر و پژوهش با ضریب 1، هر کدام تأثیر خود را در قبولی شما خواهند گذاشت. تعداد سؤالات هر درس در برنامه‌ریزی شما باید تعیین‌کننده‌ی میزان حل تست از آن درس باشد. سعی کنید به درس‌های ریاضی و فارسی و علوم توجه ویژه داشته باشید و حل روزانه‌ی تست زمان‌دار از کتاب‌های خود داشته باشید.

کتاب سه‌سطحی ریاضی، فلش‌کارت‌ها، کتاب نوروز و مجموعه‌سؤالات تیزهوشان 31 استان می‌توانند منابع مطالعاتی مفیدی برای شما باشند. سعی کنید هر روز به ساعت مطالعه‌ی خود در دفتر برنامه‌ریزی اضافه کنید و نهایت استفاده را از زمان باقی‌مانده تا 14 اردیبهشت ببرید و نقاط‌ ضعف خود را در مباحث درسی با بررسی کارنامه‌ی 5 نوع درس و کارنامه‌ی مدرسه بشناسید و بیش‌تر وقت خود را برای این مباحث صرف کنید.

Menu