نفرات برتر و یکی از بهترین کتاب‌های کانونی‌شان (3)

من بیش‌تر سعی می‌کردم از منابعی استفاده کنم که تست‌های کنکوری داشته باشد و تأکیدم بر سؤالات کنکوری بود نه تست‌های تألیفی.

نفرات برتر و یکی از بهترین کتاب‌های کانونی‌شان (3)

علیرضا رضایی، رتبه‌ی 9 تجربی منطقه‌ی 2

من بیش‌تر سعی می‌کردم از منابعی استفاده کنم که تست‌های کنکوری داشته باشد و تأکیدم بر سؤالات کنکوری بود نه تست‌های تألیفی. بر همین اساس کتاب‌های آبی کانون و هم‌چنین کتاب زرد عمومی و اختصاصی را استفاده کردم و بسیار راضی بودم؛ چون تأکیدشان بر تست‌های کنکور بود و حجم مناسبی هم داشتند. هر کس می‌تواند با مطالعه‌ی درست این کتاب‌ها به درصد قابل قبولی برسد.


احمد رضایی، رتبه‌ی 7 هنر کشور

کتاب سبز خلاقیت نمایشی را خیلی دوست داشتم و این کتاب تقریباً بسیاری از مباحث را پوشش می‌دهد و بسیاری از دانش‌آموزان می‌توانند از این کتاب بهره‌ی کافی را ببرند.  


امیرحسین کلانتری سرچشمه، رتبه‌ی 6 تجربی سهمیه

اشتباهات متداول و زرد عمومی زیرا؛ کتاب اشتباهات کتابی است که اشتباهات دانش‌آموزان دیگر را شامل می‌شود و نشان می‌دهد که نقاط ضعف دانش‌آموزان دقیقاً در کجاست و وقتی این کتاب را کار می‌کردم بهتر برای کنکور خودم را آماده می‌کردم. زرد عمومی نیز شامل مجموعه‌ای از سؤالات کنکور است. نشانی که در مقابل سؤالات وجود داشت راهنمای خوبی برای دانش‌آموزان است تا در صورت لزوم سریع‌تر انتخاب کنند.

Menu