برگزاری همایش بین المللی بازیهای رایانه‌ای و ارتقای سلامت

رضوانی گفت: همایش بازیهای رایانه‌ای و ارتقای سلامت در سال آینده. برگزار می‌شود

برگزاری همایش بین المللی بازیهای رایانه‌ای و ارتقای سلامت

رضوانی رییس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: این همایش اولین همایش با این موضوع در غرب آسیا است که در اسفند ماه سال گذشته اولین دوره آن برگزار گردید. 

وی افزود: با حمایت‌های مادی و معنوی موسسه این همایش در سطح بین المللی بازتاب چشمگیری خواهد داشت و زمینه‌ای برای کشف استعدادهای نو در این حوزه می‌باشد. 

رضوانی تصریح کرد: در حال حاضر بخش هیئت علمی داوران این همایش آماده فعالیت است که پیش بینی می‌شود مقالات بسیار ارزشمندی ارسال گردد. 

وی در ادامه گفت: گروه مخاطب این همایش، دانش آموزان، دانشجویان، خانواده‌ها، فعالان حوزه تکنولوژی و دیجیتال، فعالان سلامت و بهداشت، سازندگان گیم، تمامی گروه‌های علوم پزشکی فعال در حوزه بهداشت، درمان، پیشگیری، گروه‌های فعال حوزه آموزش‌های علمی، فرهنگی، هنری و دیگر موارداست. 

وی در خصوص برنامه ریزی برای برگزاری دورهای تک پودمان و کار‌شناسی اظهار داشت تا کنون ۲ پودمان و رشته کار‌شناسی بررسی و استخراج شده که نیازمند حمایت موسسه برای گرفتن مجوز برگزاری هستیم. 

رضوانی خاطرنشان کرد: مرکز علمی کاربردی بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای در ۳ رشته کاردانی حرفه‌ای کارگردانی هنری بازی کاردانی حرفه‌ای طراحی بازی رایانه‌ای و کاردانی فنی بازی سازی رایانه‌ای دانشجو می‌پذیرد.

منبع :

Menu