آغاز مسابقات جهانی دانشجوی بازی‌ساز در مازندران

دبیر مسابقه جهانی دانشجوی بازی‌ساز گفت: مسابقات جهانی دانشجوی بازی‌ساز 25 مهر در مازندران آغاز می‌شود و تا اسفندماه سال جاری ادامه دارد.

آغاز مسابقات جهانی دانشجوی بازی‌ساز در مازندران

حمزه آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابلسر اظهار داشت: مسابقات جهانی دانشجوی بازی‌ساز به صورت 24 ساعته و  آنلاین در روز پنجشنبه 25 مهر در ساعت 11:30 به وقت تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات به میزبانی ایران است و برای نخستین بار در دنیا چنین رویدادی با این سبک و سیاق برگزار می‌شود که در رأس انجمن علمی بازی‌های رایانه‌ای و دانشگاه مازندران و شرکت بازی سازان جوان هستند.

آزاد گفت: شیوه برگزاری به این صورت است که یک تصویر در ساعت مسابقه در وب سایت مسابقات قرار داده می‌شود و شرکت‌کنندگان باید بر اساس آن بازی بسازند و بعد از 24 ساعت در وب سایت آپلود کنند تا داوری‌ها آغاز شود.

دبیر انجمن علمی بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه مازندران افزود: داوران هم از ایران و هم از خارج کشور هستند و از بهترین‌های دنیا انتخاب شده‌اند.

آزاد تصریح کرد: بعد از یک ماه داوری‌ها به پایان می‌رسد و اختتامیه مسابقات اسفندماه 92 در تهران برگزار می‌شود.

 دبیر مسابقه جهانی دانشجوی بازی ساز در پایان گفت: تعداد شرکت کنندگان (ثبت‌نام‌کنندگان) حدود 300 نفر و تعداد گروه‌های ثبت شده نیز حدود 70 گروه است.

منبع :

Menu