گفت و گو با اولیا فرهنگی در جشن تجلیل ازرتبه‌های زیر10کنکور93

هم زمان با برگزاری جشن تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری -دانش آموزان کانون فرهنگی آموزش و در بخش تقدیر از اولیا ی برتر‌ها ، با گروهی از پدر و مادرهای فرهنگی گفت وگو شد.

گفت و گو با اولیا فرهنگی در جشن تجلیل ازرتبه‌های زیر10کنکور93

 

  هم زمان با برگزاری جشن تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری -دانش آموزان کانون فرهنگی آموزش و در بخش تقدیر از اولیا ی برتر ها ، با گروهی از پدر و مادرهای فرهنگی گفت وگو شد. در ادامه گزیده ی از این صحیت ها را بخوانید:

آقای پور میربابایی پدر رتبه ی 1 تجربی کشور : یک پشتیبانی چندین ساله تا روز کنکور برای فرزندم داشتم . من و مادرش هر دو فرهنگی هستیم ، همراهی و همدلی باعث بالا رفتن انگیزه ی فرزندم می شد ، به نظر من اگر کسی پشتکار عالی داشته باشد حتما موفق می شود 


آقای بهرامی پدر سیمین بهرامی رتبه ی 6 تجربی منطقه  از بم : زمانی که زلزله شد فرزندم در کانکس درس خود را می خواند و همچنین آزمون های کانون را ادامه می داد . از سخت کوشی و تلاش گفتند که همیشه دختر خود را تشویق به سخت کوش بودن می کردم . سعی می کردم فضا را برای دخترم آماده کنم تا بتواند برای آزمون خود مطالعه کند و نتیجه ی بهتری را بگیرد .

 

آقای هاشمی پور علی پدر رتبه ی 7 تجربی :  دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد می باشم یکی از عوامل مهم در پیشرفت دخترم را این می دانم زمانی که او سوالات را اشتباه پاسخ می داد من ناراحت می شدم ولی این ناراحتی را نشان نمی دادم . و دخترم از دیدن سوالات غلط خود به جای ناراحتی خوشحال نیز می شد به این دلیل که می گفت مطلب جدیدی را می توانم یاد بگیرم و دیگر این اشتباه را تکرار نکنم .

 

آقای رجبی پدر رتبه ی8  کشور : دبیر ریاضی هستم، به پسرم یاد دادم که حرفه ای درس بخواند سعی کردم فضایی ایجاد کنم که پسرم با جدیت درس بخواند .

 

آقای پور مقدم پدر رتبه ی 4 ریاضی  :  دخترم  از پنجم ابتدایی عضو کانون بود و در تابستان کتاب های زیادی را می خواند ، در دوران راهنمایی شعر می گفت ، باهم درس می خواندیم اگر هر کدام به خواب می رفتیم همدیگر را بیدار می کردیم که به درس خواندن ادامه دهیم .

 

آقای رضایی پدر رتبه ی 9 کشوری تجربی : من همیشه با فرزندم صحبت می کردم  و همیشه از او می خواستم هدفی را دنبال کند که به افراد کمک کند و او را برای این کار خیلی تشویق می کردم

 

آقای فاضلی پدر رتبه ی 6 کشوری تجربی : بنده دبیر هستم ، سعی کردم استعداد ها و توانایی های فرزندم را شناسایی کنم و برای او مسیر را فراهم کنم و در او حس رقابت آفریدم که با خودش رقابت کند و همیشه به او می گفتم اگر ما باور داشته باشیم به هدف خواهیم رسید . 

 

آقای نصیری پدر رتبه ی 1  ریاضی  : من با این همه مشغله ی زیاد همه ی روز ها فرزندم را خودم به مدرسه بردم و از مدرسه آوردم دارای 3فرزند می باشم که هر 3 نیز کانونی هستند . پیگیری همیشگی من به فرزندانم ارامش می دهد . 

 

آقای محب زاده پدر رتبه ی 5 ریاضی : من مهم ترین عامل را مادر او می دانم زیرا در تمامی مراحل با فرزندم بود این را باید ذکر کنم در تمامی مسیر های رفت و آمد مدرسه من همیشه همراه فرزندم بودم 


آقای اسدی پدر رتبه ی 6 تجربی  : من بازنشسته ی آموزش و پرورش هستم همیشه هم دل با فرزندم بودم و به او می گفتم من تو را باور دارم .




Menu