گفت و گو با مهدی شکر قهرمان پیشرفت دوازدهم تجربی

استمرار در درس خواندن و البته داشتن برنامه ریزی مناسب در درس خواندن

گفت و گو با مهدی شکر قهرمان پیشرفت دوازدهم تجربی

نام و نام خانوادگی  مهدی شکری

نام شهر و استان تهران

میانگین تراز 5900

معدل19  

سال‌های حضور در کانون 2 سال

چند آزمون شرکت کرده است 29

شغل مادر خانه دار

شغل پدر کارمند

 مصاحبه‌گر :  میلاد هادیان

 

 

  1. اولین تراز شما چند بود و در آزمون آخر به چند رسید؟ ۵3۰۰ در اولین آزمون تابستان  و به ۶7۰۰ رسید در آخرین آزمون اسفند ماه.

 

  1. مهم‌ترین دلیل این پیشرفت را چه می‌دانید؟ استمرار در درس خواندن و البته داشتن برنامه ریزی مناسب در درس خواندن.

 

 برنامه شما برای دوران طلایی نوروز چیست؟ جمع بندی سه پایه   و آمادگی برای آزمون اردیبهشت.

 

 از چه زمانی جمع‌بندی را شروع خواهید کرد ؟ (روش خود را توضیح دهید.) در همان تعطیلات عید شروع و تا آخر فروردین اینگونه که با استفاده از کتاب های نوروز که دارای آزمون هست از خود آزمون بدون زمان و بعد یک آزمون همراه با زمان مناسب می‌گیرم.

 

  1. پیوستگی در آزمون‌ها چگونه توانست باعث پیشرفت شما شود؟ پیوستگی در آزمون ها موجب استمرار در تعهدی که به خودمان برای قبولی رشته و دانشگاه مورد نظر داریم را میسرمی سازد.

 

  1. تکنیک‌ها و روش‌های مدیریت زمان را، تمرین و استفاده می‌کنید؟ کدام روش؟ آیا در کنکور هم استفاده کردید؟ بله با آزمون گرفتن از خود همراه با زمان توانستم سرعت تست زنی و البته توانایی حل مسئله در زمان کم تسلط یابم و در پیشرفت من نقش مهمی دارد.

 

 آیا در آزمون‌های هدفگذاری و مشابه پارسال شرکت می‌کنید؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است،الف) انگیزه‌تان چه بود؟ ب) فایده آزمون‌های هدفگذاری برای شما چه بود؟ من به آزمون های مشابه پارسال به دید آزمون اصلی نگاه می‌کنم و روز پنجشنبه به تحلیل آن می‌پردازم تا در آزمون روز جمعه با آمادگی بیشتری در جلسه حاضر شوم و نتیجه مد نظرم بگیرم. 


 از کدام یک از کارنامه‌های جعبه ابزار کارنامه استفاده می‌کنید؟ دلیل استفاده از هر کارنامه را ذکر کنید. از کارنامه آزمون و در هر پنج آزمون از کارنامه پنج درس برای تشخیص نقات قوت و ضعف خود

 

  1. مطابق برنامه‌ی راهبردی درس می‌خوانید؟ چگونه شخصی سازی می‌کردید، توضیح دهید که روش‌تان چگونه است؟ بله در هفته اول به یادگیری مطالب آن آزمون می‌پرداختم و در هفته دوم با گرفتن آزمون از خود و استفاده از کتاب سه سطحی توانایی خود در تست زدن را تقویت می‌کردم و مشکلات خودم را می فهمیدم.

 

Menu