سالگرد افتتاح 2 مدرسه و 6 کتابخانه در کهگیلویه‌و‌بویراحمد

در 12 خرداد سال‌های 1394 و 1398، به ترتیب 6 کتابخانه عمومی تجهیز شده و 2 مدرسه اهدائی بنیاد قلم‌چی در استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد افتتاح و بهره‌برداری شد.

سالگرد افتتاح 2 مدرسه و 6 کتابخانه در کهگیلویه‌و‌بویراحمد

در ۱۲ خرداد سال‌های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۸، به ترتیب ۶ کتابخانه عمومی تجهیز شده و ۲ مدرسه اهدائی بنیاد قلم‌چی در استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد افتتاح و بهره‌برداری شد.


🔹افتتاح ۶ کتابخانه عمومی در سال ۹۴: در این رویداد، ۶ کتابخانه عمومی تجهیز شده توسط بنیاد قلم‌چی شامل کتابخانه‌های فجر در منطقه دولت آباد و شهدای علی‌آباد در روستای علی‌آباد شهرستان یاسوج، کتابخانه فاطمه زهرا(س) در روستای مازه خریده شهرستان بویراحمد، کتابخانه‌های امام حسن(ع) در روستای توت‌نده و شهید نورمحمد بیاد در روستای بن‌زرد شهرستان دنا و کتابخانه امید در روستای خیرآباد گچساران با حضور زنده یاد دکتر محمدرضا حافظی، مسئولان و مردم پرشور این روستاها مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در مجموع سالانه بیش از ۳۰۰۰ کاربر خصوصا دانش‌آموزان از فضای این کتابخانه‌ها بهره‌مند می‌شوند؛ نکته قابل توجه اینکه در روستای بن‌زرد، خانم رشنواد یکی از اهالی این روستا منزل مسکونی‌اش را برای ساخت و تجهیز کتابخانه به اهالی روستا اهدا کرده بود.


🔹افتتاح ۲ مدرسه در سال ۹۸: دقیقا ۴ سال پس از رویداد یادشده در استان کهگیلویه‌و بویراحمد، در چنین روزی ۲ مدرسه اهدائی بنیاد قلم‌چی در دو روستای تنگ‌آب و تلخاب میرعلی‌بخش از توابع شهر باشت این استان افتتاح شد. این مدارس با زیربنای ۱۸ و ۲۱ مترمربع فضای آموزشی و مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی، هر سال میزبان ۶۰ دانش‌آموز است.

گفتنی است در مجموع طی نه سال گذشته تاکنون حدود ۳۰,۰۰۰ هموطن از پروژه‌های اجرا شده بهره‌مند شده‌اند.


سالگرد افتتاح 2 مدرسه و 6 کتابخانه در کهگیلویه‌و‌بویراحمد

منبع :

Menu