افتتاح پروژه تجهیز سالن کنفرانس دانشکده عمران دانشگاه علم‌و‌صنعت

سالن کنفرانس دانشکده عمران دانشگاه علم‌و‌صنعت (تجهیزشده با مشارکت بنیاد قلم‌چی)، روز دوشنبه 18 تیرماه 1403 افتتاح و بهره‌برداری شد.

افتتاح پروژه تجهیز سالن کنفرانس دانشکده عمران دانشگاه علم‌و‌صنعت

سالن کنفرانس دانشکده عمران دانشگاه علم‌و‌صنعت (تجهیزشده با مشارکت بنیاد قلم‌چی)، روز دوشنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳ افتتاح و بهره‌برداری شد.


سیدریحان ناجی‌مقدم مسئول پروژه‌های دانشگاهی با اشاره به ظرفیت ۱۴۰ نفری این سالن گفت: در این پروژه، بازسازی کامل سیستم‌های صوتی و نور، دکوراتیو و اتاق فرمان و تجهیز به میز و صندلی‌های کنفرانس با مشارکت ۱۰ میلیارد ریالی بنیاد قلم‌چی انجام شده است.

داود یونسیان رئیس دانشگاه علم‌و‌صنعت در ادامه با بیان اینکه این سطح کِیفی وقف است که اهمیت شایانی دارد، گفت: هدف این دانشگاه از اجرای این پروژه با مشارکت بنیاد قلم‌چی، تسرّی فرهنگ کار خیر در میان دانشجویان است تا آنها هم ادامه‌دهنده این راه باشند و آن را در سطح جامعه گسترش دهند.

کاظم قلم‌چی واقف و متولی بنیاد قلم‌چی در سخنانی با تأکید بر اهمیت اشاعه کارهای خیری در دانشگاه‌ها اظهار داشت: همه ما مدیون مدرسه و دانشگاهی هستیم که در آن درس خوانده‌ایم بنابراین وظیفه داریم پس از کسب موفقیت‌ بازگشته و به محل تحصیل خود، خدمت کنیم؛ مدیران و مسئولان دانشگاه‌ها هم میتوانند حتی با دستان خالی، کاری کنند تا فرهنگ خیری در دانشگاه‌ها و فضاهای علمی اشاعه پیدا کند.

مرتضی رئیسی دهکردی رئیس دانشکده مهندسی عمران نیز ضمن ابراز خرسندی بیان کرد: این دانشکده یکی از قدیمی‌ترین و اولین دانشکده‌های عمران کشور با نزدیک به یک قرن قدمت است که هم‌اکنون حدود ۱۴۰۰ دانشجو (بیش از نیمی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری) در آن مشغول به تحصیل هستند. با توجه به قدیمی بودن ساختمان دانشکده و نیاز به امکانات و زیرساخت‌های مناسب، تجهیز سالن کنفرانس آن از اهمیت بالایی برخوردار بود چراکه محل برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مهم علمی است و موجبات بهره‌مندی دانشجویان و اساتید را فراهم کرده است.

مراسم افتتاح این پروژه با حضور جمعی از چهره‌های علمی و فرهنگی، استادان، مسئولان و تعدادی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه، سیدمحمدرضا جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، واقف و متولی و مسئولان بنیاد قلم‌چی برگزار شد.


افتتاح پروژه تجهیز سالن کنفرانس دانشکده عمران دانشگاه علم‌و‌صنعت


افتتاح توسط داود یونسیان رئیس دانشگاه علم‌و‌صنعت




تصویر جمعی از استادان، فارغ‌التحصیلان و دانشجویان دانشگاه علم‌و‌صنعت








عکس: سیامک بهاج روی و مصطفی صارمی

منبع :

Menu