افتتاح آزمایشگاه بازسازی‌شده دانشکده‌مهندسی‌مواد دانشگاه‌امیرکبیر

امروز سه‌شنبه 19 تیرماه، آزمایشگاه مرکزی نانو دانشکده مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (بازسازی‌‌شده با مشارکت بنیاد قلم‌چی) افتتاح شد.

افتتاح آزمایشگاه بازسازی‌شده دانشکده‌مهندسی‌مواد دانشگاه‌امیرکبیر

امروز سه‌شنبه ۱۹ تیرماه، آزمایشگاه مرکزی نانو دانشکده مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (بازسازی‌‌شده با مشارکت بنیاد قلم‌چی) افتتاح شد.


سیدریحان ناجی‌مقدم مسئول پروژه‌های دانشگاهی توضیح داد: بازسازی کامل این آزمایشگاه شامل تعویض سرامیک‌ها، لوله‌کشی، برق، رنگ‌آمیزی، قفسه‌ها و کمدها، سینک‌ها و سیستم گرمایشی و سرمایشی با مشارکت ۵ میلیارد ریالی بنیاد قلم‌چی انجام شده است.

سیدهادی طبائیان رئیس دانشکده مهندسی مواد و متالورژی ضمن ابراز خرسندی، با اشاره به اینکه پیش از این فضای آزمایشگاه یادشده قدیمی و غیرقابل استفاده بود، گفت: حدود ۶۰۰ دانشجو از مقاطع کارشناسی تا دکتری در رشته‌های مختلف در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند که بیش از نیمی از آنان خصوصا در رشته‌های شیمی مواد و نانو می‌توانند از فضای این آزمایشگاه بهره‌مند شوند.

در ادامه سلمان نورآذر عضو شورای سیاست‌گذاری پروژه‌های دانشگاهی با اشاره به عظمت و برکت کارهای خیّری اظهار داشت: در کارهایی که خیرین برای دانشگاه‌ها انجام می‌دهند، کمیت و مقدار کار مهم نیست بلکه آنچه ارزشمند است کیفیت، اثرگذاری و اشاعه فرهنگ کار خِیر در میان قشر فرهیخته و توسعه آن بواسطه نخبگان در میان سایر اقشار جامعه است.

مراسم افتتاح این پروژه با حضور جمعی از استادان، مسئولان و تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، تعدادی از دانشجویان دانشگاه تهران و مسئولان بنیاد قلم‌چی برگزار شد.

به گفته ناجی‌مقدم، بنیاد قلم‌چی از سال ۹۵ تاکنون، ساخت، تکمیل و تجهیز ‌۸۸ پروژه‎ دانشگاهی در ۲۱ استان کشور را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.


افتتاح آزمایشگاه بازسازی‌شده دانشکده‌مهندسی‌مواد دانشگاه‌امیرکبیر


بریدن روبان افتتاح توسط سلمان نورآذر عضو شورای سیاست‌گذاری پروژه‌های دانشگاهی





مدیر و پشتیبان‌های منطقه تهران غرب که از دانشجویان دانشگاه‌های امیرکبیر و دانشکده فنی دانشگاه تهران هستند



عکس: مصطفی صارمی و سحر افشار

منبع :

Menu