سارا حمزه: پیوستگی کمک کرد به شناخت بهتری از خودم دست پیدا کنم

گفتگو با سارا حمزه، پشتیبان ویژه کانون، در خصوص اهمیت پیوستگی، برنامه راهبردی و تحلیل آزمون‌ها

سارا حمزه: پیوستگی کمک کرد به شناخت بهتری از خودم دست پیدا کنم

سلام من سارا حمزه هستم 

رتبه 72 منطقه دو کنکور تجربی سال 1400 

دانشجوی رشته دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در پیشرفت من پیوستگی در آزمون ها بوده است.علاوه بر این پیوستگی به من کمک کرد به شناخت بهتری از خودم دست پیدا کنم.

برنامه راهبردی آزمون ها به دانش آموزان کمک میکند که از سردرگمی در بیایند و با اطمینان به این موضوع که مطالب چندبار در طول سال تکرار و مرور میشود به مطالعه خودشان ادامه دهند.

مورد دیگر پیشروی بودجه بندی همگام با مدرسه است و سبب کم شدن آشفتگی دانش آموزان میشود و کمک میکند که با شخصی سازی کردن برنامه و تنظیم کردن آن با مدرسه به نتیجه مورد نظرشان دست پیدا کنند.

یکی از مهم ترین قسمت های آزمون دادن تحلیل کردن آن است. اگر تحلیل آزمون درست و اصولی نباشد چندان تفاوتی با ندادن آزمون ندارد.

یکی از روش هایی که به من در جهت افزایش درصد در آزمون کمک کرد تحلیل آزمون کامل و بررسی همه ی سوالات آزمون بود. درواقع حتی بررسی سوالاتی که درست پاسخ داده بودم هم برای من اهمیت داشت.

از آنجایی که یک آزمون گزیده ای از بهترین سوالات هر مبحث هست همه سوالات ارزش تحلیل کردن دارند و در تثبیت مطالب بسیار کمک کننده میباشد.

تحلیل آزمون باید همراه با نوشتن نکات باشد تا هم بتواند در تثبیت شدن بهتر کمک کند و هم اینکه بتوانیم از این نکات در زمان جمع بندی و مرور استفاده کنیم.

بی دقتی در خواندن یا حل کردن سوالات یکی از علل رایج اشتباه جواب دادن سوال یا نزده گذاشتن آن است.من برای اینکه تعداد این بی دقتی ها در آزمون کاهش پیدا کند در دفتر تحلیل آزمونم یک قسمتی برای نوشتن بی دقتی در هر درس داشتم که شب قبل از هر آزمون موارد نوشته شده را مرور میکردم و کمک زیادی در کم شدن بی دقتی های آزمونم کرد.


دانش آموزان عزیز، برای رزرو پشتیبان ویژه و مشاور کنکور ، از طریق صفحه کانون برترها با ما در ارتباط باشید. (کلیک کنید)

و همچنین میتوانید با شماره 0218451 تماس بگیرید.

Menu