داستان‌های موفقیت دانش‌آموزان برتر با کتاب‌های کانون (1)

در این مطلب داستان‌های موفقیت دانش‌آموزان برتر را می‌خوانید که از کتاب‌های کانون استفاده کرده‌اند...

داستان‌های موفقیت دانش‌آموزان برتر با کتاب‌های کانون (1)


انتخاب صحیح منابع مطالعاتی از پیش شرط‌های موفقیت است.

در این مطلب داستان‌های موفقیت دانش‌آموزان برتر را می‌خوانید که از کتاب‌های کانون استفاده کرده‌اند...



داستان‌های موفقیت دانش‌آموزان برتر با کتاب‌های کانون (1)مهدی نیکوکار – دوازدهم انسانی – اسفراین – میانگین تراز 8106

کتاب آبی ریاضی

من به منابع متعدد رجوع می‌کردم ولی سوالات چالشی نداشتند و من می‌خواستم خودم را به چالش بکشم و منابع دیگرم از نظر سطح برایم قابل قبول نبودند. یعنی بعد از حل سوالات آن کتاب‌ها، حس خوب رضایت را نداشتم.

وقتی در پایه دهم بودم، کتاب آبی ریاضی کانون را خریداری کردم و الان که سال دوازدهم هستم سومین سال است که این کتاب را تهیه می‌کنم. در سال دهم، یازدهم و دوازدهم این کتاب منبع اصلی من بوده است.

این کتاب سوالات شناسنامه‌دار،‌ کنکوری و حتی تالیفی بسیار خوبی دارد که با حل آن‌ها ذهنم به چالش کشیده می‌شود و این خوب است. با استفاده از این کتاب‌ها در این سه سال روند درصد و پاسخگویی من در این درس رو به افزایش و صعودی بوده است.

 

 

بنیامین دنیایی – دوازدهم انسانی – اسلامشهر – میانگین تراز 7728

کتاب نوروز و کتاب چهار سطحی

با وجود اینکه کتاب‌های متنوعی در بازار است، یکی از کتاب‌هایی که من خیلی راضی بودم، کتاب نوروز کانون بود.

درس اقتصاد امسال تغییراتی داشت و تنها کتابی که منطبق بر این تغییرات بود و آزمون محور جلو رفته بود، همین کتاب نوروز بود.

در این کتاب نکته‌ها پیچیده نیست، یکسری تست‌های معمولی ولی خوب که هرکسی درس را خوانده باشد، می‌تواند با کمک آن یک جمع‌بندی کامل و جامع داشته باشد. تعداد آزمون‌های این کتاب نیز مناسب و کافی است.

من کتاب چهارسطحی را اخیرا شروع کرده‌ام و 2 آزمون از آن را کار کرده‌ام که خیلی هم راضی هستم. از 8آزمون که سطح آن‌ها دو به دو بالاتر می‌رود همگی جامع و به سبک کنکور هستند. این کتاب تست خوب دارد، تست‌ها عجیب و غریب و سلیقه‌ای نیستند و پاسخنامه هم کامل است.

من در کل کتاب‌های آزمون محور کانون را می‌پسندم.

کتاب‌های سه سطحی هم تست‌های گلچینی دارند که باعث می‌شود دانش آموز در بازه زمانی کم، بهترین نتیجه را کسب کند.

 


نیلگون سپاس – دوازدهم تجربی – اسلام‌آباد غرب – میانگین تراز 7881

کتاب سه سطحی فیزیک

در سال یازدهم من با فیزیک یک مقداری چالش داشتم که در دوران نوروز تصمیم گرفتم از کتاب سه سطحی استفاده کنم که این برنامه و حل کردن سوالات این کتاب خیلی به من کمک کرد و چالشم رفع شد.

سوالات این کتاب طبقه بندی و سطح بندی شده بود، سوالات شناسنامه‌دار و از آزمون‌های کانون بودند و این کمک کننده بود. من در تست زنی از این کتاب، تست‌های متنوع از هر سه سطح را کار می‌کردم.

 


محمدمهدی منتظری – دوازدهم ریاضی – نجف‌آباد – میانگین تراز 8002

کتاب بنفش حسابان و ریاضیات پایه کنکور

کتابی که من تازه با آن آشنا شده‌ام، کتاب بنفش حسابان و ریاضیات پایه کنکور است. من 3-2ماهی است این کتاب را تهیه کرده‌ام و از آن استفاده می‌کنم. وقتی این کتاب را برای اولین بار بررسی کردم دیدم سطح تست‌ها خیلی خوب و برایم جالب است. این کتاب درسنامه ندارد ولی تست‌ها سطح بالایی دارند.

من به صورت روزانه از این کتاب تست می‌زنم، اول اینکه اطلاعاتم در زمینه تیپ سوالات مختلف بیشتر شده است، دوم اینکه افزایش درصد در حد 2 از 10 در آزمون‌ها داشته‌ام.

 


نازنین صدیقی – دوازدهم تجربی – تهران – میانگین تراز 7924

کتاب سه سطحی فیزیک و ریاضی

من 2 سال است کتاب سه سطحی را برای درس‌های ریاضی و فیزیک تهیه می‌کنم. در سال یازدهم از این دو کتاب تست کار می‌کردم، قسمت مربوط به سوالات دشوارتر در این دو خیلی خوب است.

به نظر من در صورتی که دانش‌آموز مبحثی را کامل خوانده باشد و تسلط اولیه را در آن مبحث کسب کند، این کتاب برای تثبیت مطالب تست‌های خیلی خوبی دارد.

من خودم از کتاب سه سطحی ریاضی و فیزیک ، سوالات نسبتا دشوار و دشوارتر را کار می‌کنم.


 

Menu