آزمون‌های منظم باعث یادگیری تکنیک‌ها می‌شود - متین قنبرزاده

متین قنبرزاده، رتبه 408 منطقه 1 کنکور ریاضی 1401 و دانشجوی مهندسی مکانیک دانشگاه تهران هستم. در هر شرایطی در آزمون شرکت می‌کردم چون باید برای شرایط متفاوت به آمادگی می‌رسیدم.

آزمون‌های منظم باعث یادگیری تکنیک‌ها می‌شود - متین قنبرزاده

اهمیت پیوستگی در آزمون

 

متین قنبرزاده، رتبه 408 منطقه 1 کنکور ریاضی 1401 و دانشجوی مهندسی مکانیک دانشگاه تهران هستم.

در هر شرایطی در آزمون شرکت می‌کردم چون باید برای شرایط متفاوت به آمادگی می‌رسیدم.

 

پیوستگی در شرکت در آزمون و مخصوصا تحلیل آن بسیار مهم است. آزمون دادن به طور منظم و بدون غیبت، باعث مرور هر مبحثی هست که در طول دو هفته طیق برنامه راهبردی مطالعه کردیم. آزمون نشان دهنده نقاط ضعف و قوت ما در هر درس است و به ما نقشه راه را نشان می‌دهد تا بتوانیم برنامه‌ریزی خود را اصلاح کنیم. آزمون‌های منظم و بدون غیبت باعث می‌شود به تکنیک‌های آزمون دادن مسلط شویم و در مدیریت زمان و استرس پیشرفت کنیم.


در آزمون‌ها غیبت نداشتم و در هر شرایطی در آزمون‌ها شرکت می‌کردم چون باید برای شرایط متفاوت به آمادگی می‌رسیدم. ممکن است بعضی مواقع حال مساعدی نداشته باشیم یا به طور کامل برای آزمون آماده نباشیم اما در این شرایط آزمون دادن نیز تجربه خوبی به ما می‌دهد و باعث افزایش آمادگی و مهارت ما برای آزمون می‌شود، زیرا هیچکس نمی‌داند که روز کنکور چه اتفاقی می‌افتد. 


وقتی به طور کامل مباحث را نخواندیم، غیبت کردن در آزمون کار درستی زیرا باعث عقب افتادن ما از برنامه‌های درسی می‌شود. باید این توانایی را در خود ایجاد کنیم که حتی در هنگامی که آمادگی کافی را نداریم بتوانیم بهترین درصد را با توجه به شرایط کسب کنیم.


پیوستگی در مرور درس‌هایی که قبلا مطالعه شده نیز اهمیت فراوانی دارد زیرا نه تنها از فراموشی دروس جلوگیری می‌کند، بلکه حتی تسلط ما در آن مبحث را افزایش می‌دهد. دوره و مرور هم می‌تواند به شکل آزمون و بازیابی باشد. اینگونه زمان زیادی برای مطالعه‌ی دوباره‌ی دروس خوانده شده صرف نمی‌شود.

 

موفق باشید.


دانش آموزان عزیز، برای رزرو متین قنبرزاده به عنوان پشتیبان ویژه و مشاور کنکور، میتوانید با شماره 0218451 داخلی 3123 تماس بگیرید. یا از طریق اینستاگرام کانون برترها، با ما در ارتباط باشید.   


آزمون‌های منظم باعث یادگیری تکنیک‌ها می‌شود - متین قنبرزاده

Menu