نکات محمد حسین واحدیان درگاهی از جلسه مشاوره‌ای آقای قلم‌چی

رتبه143منطقه یک(مشهد)و364کشور در کنکور 1401 دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهدمحمدحسین واحدیان درگاهیپزشکی علوم پزشکی مشهدرتبه 143 منطقه یک1:در هر درس سوالات ساده سوالاتی که کمتر چالش برای دانش آم

نکات محمد حسین واحدیان درگاهی از جلسه مشاوره‌ای آقای قلم‌چی

دانش آموزان عزیز سلام

در این مطلب مهم ترین نکات جلسه آقای قلم چی در روز جمعه 27 مرداد از نگاه پشتیبانان ویژه آورده شده است.

در اینجا مهم ترین نکات را از نگاه محمد حسین واحدیان درگاهی رتبه 143 منطقه یک رشته تجربی می‌بینید.


1. در هر درس سوالات ساده سوالاتی که کمتر چالش برای دانش آموزان ایجاد کرده است بررسی شود و به اطلاع دانش آموز برسانیم تا اگر غلط زده است روش های مطالعاتی خود را اصلاح نماید.

2. برای آزمون آتی یک هدف گذاری منطقی برای یک الی دو درس شکل بگیرد تا راه دانش آموز هموار تر شود و از شرایط غیر پیشبینی دانش آموز حدالامکان جلوگیری شود.

3. دانش آموز عوامل موفقیت و شکست در جلسه آزمون را در دفتر خود آموزی یاد داشت کند و برای عوامل شکست سعی بر کاهش و حذف آنها عمل کند.

4. تحلیل آزمون به یکباره و بلافاصله بعد از جلسه آزمون شکل نگیرد و دانش آموز بعد از استراحتی کوتاه از درسی که قوی است شروع کند و تحلیل آزمون نیاز نیست همان روز شکل بگیرد  در طول روند هفته نیز می تواند ادامه داشته باشد.

5. هر دانش آموز روش های متفاوتی را در بر میگیرد به مانند اینکه مقصد موفقیت یکی است ولی راه های متفاوتی دارد لذا واجب است به دانش آموز کمک کنیم با استفاده از فراشناخت درس هایی که ضعف دارد را با استفاده روش های خود بهبود ببخشد و درس هایی کمتر مشکل دارد اشتباهاتش را کاهش دهد.

6. تحلیل آزمون به گونه ای باشد که ده الی پانزده سوال بررسی شود که دانش آموز زیاد خسته نشود و بتواند اشتباهات خود را کاهش دهد و به شکل خیلی خلاصه وار باشد و در تحلیل آزمون به هدف گذاری های قبلی و آینده توجه داشته باشد و برحسب کارنامه های گذشته و این آزمون یک هدف گذاری ایده آل داشته باشد.

Menu