دفتر برنامه ریزی ابزاری برای هدف‌گذاری- یاسمن فتحی

راهکارهای استفاده از دفتر برنامه ریزی و مزایای دفتر برنامه ریزی در این مطلب آورده شده است.

دفتر برنامه ریزی ابزاری برای هدف‌گذاری- یاسمن فتحی


سلام من یاسمن فتحی رتبه ۴۵ کنکور سراسری و دانشجوی حقوق دانشگاه شهید بهشتی هستم. 

 

بنده از ابتدای تابستان ۹۹ که درس خواندن را شروع کرده بودم از دفتر برنامه‌ریزی هم استفاده می کردم.مهم ترین کمکی که این دفتر به من کرده بود در بحث شناختِ خودم و عملکردم بود.

استفاده‌ی درست از یک دفتر برنامه‌ریزی همچون آیینه‌ای عملکردتان را دقیق در مقابلتان قرار می‌دهد و به این شکل به خوبی در می‌یابید که میانگین ساعت مطالعه شما چقدر است، چه تعداد تست در روز میتوانید کار کنید و ...

 

مورد دیگری که به کمک دفتر برنامه‌ریزی توانستم به آن دست پیدا کنم افزایش ساعت مطالعه‌ام بود. زمانی که شما آگاهی کامل داشته باشید نسبت به عملکردتان، طبیعتا بهتر می‌توانید آن را ارتقا دهید. با کمک دفتر برنامه‌ریزی سعی می‌کردم عملکرد هر روزم بهتر از روز قبل و هرهفته بهتر از هفته قبل شود. ساعت مطالعه‌ام را کم‌کم و به مرور بالا بردم و همچین تعداد تستم را هم تا جای ممکن افزایش دادم. مورد دیگری که با استفاده از این دفتر در آن موفق بودم، هدف‌گذاری بود. من در دفترم برای روز های آینده، هفته‌های آینده و آزمون‌هایی که پیشِ رو داشتم هدف‌گذاری می‌کردم.


این کار هم انگیزه‌ام را برای درس خواندن افزایش می‌داد و هم اینکه روشن بودن کارهایی که قرار است انجام دهید از سردرگمی هایتان کم می‌کند و به شدت در آرامش خاطرتان موثر است.

 

موفق باشید


دانش آموزان عزیز، برای رزرو یاسمن فتحی به عنوان پشتیبان ویژه و مشاور کنکور، میتوانید با شماره 0218451 داخلی 3123 تماس بگیرید. یا از طریق پیج اینستاگرام و کانال تلگرام کانون برترها، با ما در ارتباط باشید. 

دفتر برنامه ریزی ابزاری برای هدف‌گذاری- یاسمن فتحی



Menu