روش جمع بندی ستایش حمزه لو بامیانگین تراز6883 برای کنکور تجربی

روش جمع بندی ستایش حمزه لو بامیانگین تراز6883 برای کنکور تجربی کانون فرهنگی آموزش قلم چی

روش جمع بندی ستایش حمزه لو بامیانگین تراز6883 برای کنکور تجربی

نام و نام خانوادگی:  ستایش حمزه لو

نام شهر: اراک

رشته‌ تحصیلی: تجربی

میانگین تراز: 6883

تحصیلات پدر: سیکل 

تحصیلات مادر: دیپلم

شغل پدر:   آزاد

 شغل مادر:  خانه دار

 

اطلاعات چند از 10 دانش آموز در آزمون:

ادبیات 74 / زبان 94 / عربی 93 / دینی 88 / زیست 66 / فیزیک 74 / شیمی 66 / ریاضی 60 


ساعت مطالعه روزهایی که مدرسه دارم ۶ تا ۷ ساعت و روزهای معمولی ۱۰ساعت.جمع بندی تا کنکور تثبیت و تسلط بر دروس پایه با تست و اردوی نوروزی برای جمع بندی دروس اختصاصی در عید. در طول هفته با توجه به برنامه راهبردی بر دو روز تسلط پیدا می کند و روز قبل از آزمون مرور می کنم و  بعد از مشاهده کارنامه در ساعت پنج غروب روز جمعه سوالاتی را که در آنها مشکل داشته ام را دوباره حل می کنم و سپس به سراغ پاسخنامه‌ آزمون میروم و جواب ها و راه حل ها را مقایسه می‌کنم. بعد از نوروز آزمون های جامع را شروع میکنم. من برای کنترل استرس فقط به روز کنکور فکر نمیکنم و فقط سعی میکنم تلاش کنم تا همه درس ها را جمع کنم و نتیجه را بعداً خواهم دید. برای من درسی وجود ندارد که نخوانده باشم.

کتاب درسی مهم ترین بخش دوران جمع بندی است که با تست تسلط بر روی کتاب مشخص می شود. بیشتر کتاب های من از کانون تهیه شده و به نظرم کتاب های سه سطحی و آبی کتاب های مناسبی هستند زیرا جامع و کامل مطالب را پوشش می دهند. نحوه تست زدن من اینگونه است که اول کتاب را خلاصه وار مرور می کنم و بعد کتاب و دفترچه خود را جلویم میگذارم و شروع میکنم حتی اگر ۱ درصد هم به سوالی شک داشته باشم آن را کنار می‌گذارم تا بعد از مدت زمان تست زدن آن را چک کنم به هیچ وجه جواب خود کتاب را نگاه نمیکنم و به سوال برمی‌گردم و آن را احیا می کنم و سوالات مشکلم را هایلایت میکنم تا بعداً باز به آنها برگردم.


دانش آموزان عزیز، خلاصه مصاحبه های کانون با رتبه های تک رقمی کنکور 1400 را در صفحه کانون برتر ها دنبال کنید.روش جمع بندی ستایش حمزه لو بامیانگین تراز6883 برای کنکور تجربی

Menu