درس‌های پیوستگی رتبه‌های یک‌رقمی کنکور (1)

گفت‌وگو با رتبه‌های یک‌رقمی کنکور یک درس بسیار بزرگ برای دانش‌آموزانی دارد که می‌خواهند در آینده این مسیر را بروند.

درس‌های پیوستگی رتبه‌های یک‌رقمی کنکور (1)

گفت‌وگو با رتبه‌های یک‌رقمی کنکور یک درس بسیار بزرگ برای دانش‌آموزانی دارد که می‌خواهند در آینده این مسیر را بروند.


محسن نیکوئی، رتبه 3 تجربی منطقه 2 سال 96 از یزد

محسن در 87 آزمون برنامه‌ای کانون شرکت کرده است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های آموزشی من سخت‌کوشی و علاقه زیادم به درس خواندن بود و فکر می‌کنم یکی از دلایل ایجاد انگیزه برای سخت‌کوشی پیوستگی من به برنامه آزمون‌ها کانون بود. کیفیت آزمون‌های کانون بسیار بالاست و انطباق و شباهت بین سؤالات کنکور سراسری با سؤالات آزمون بسیار زیاد است.

رضا ستارپور، رتبه 3 تجربی منطقه 3 سال 96 از اهر

رضا در 103 آزمون برنامه‌ای کانون شرکت کرده است.

به نظرم لذت آزمون‌های برنامه‌ای به پیوستگی آن است و من این موضوع رو از زمانی که خواهرم از سوم راهنمایی در آزمون‌های کانون شرکت کرده بود و در رشته پزشکی تبریز قبول شده بود درک کرده بودم؛ بنابراین، خودم نیز از مقطع دوم راهنمایی در آزمون‌های کانون ثبت‌نام کردم و این پیوستگی را تا سال کنکور ادامه دادم. برگزاری آزمون به‌صورت دوهفته یک‌بار بودن یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های کانون است، چون بهترین واحد زمانی برای برنامه‌ریزی درسی است. در این دوهفته حجم مناسبی از مباحث را مطالعه می‌کردیم که این حجم، نه خیلی زیاد بود که نتوانیم مطالعه کنیم و نه خیلی کم که وقت اضافه بیاوریم و به این دلیل باعث تسلط بهتر می‌شد.

محمدامین مطهری نیا، رتبه 2 ریاضی منطقه 2 سال 96 از یزد

محمدامین در 92 آزمون برنامه‌ای کانون شرکت کرده است.

 مهم‌ترین عامل پیوستگی به آزمون‌های کانون سؤال‌های استاندار و کیفیت آزمون‌ها بود و اینکه آزمون‌ها بر اساس بودجه‌بندی مباحث برگزار می‌شد و این موضوع سبب جهت‌دهی بهتر به درس خواندن می‌شد. تنها دانش‌آموزی که برنامه‌ریزی درست و بر مبنای استانداردهای کنکوری دارد در این مسیر موفق خواهد شد.


Menu