درس‌های پیوستگی رتبه‌های یک‌رقمی کنکور(2)

گفت‌وگو با رتبه‌های یک‌رقمی کنکور درس بسیار بزرگی برای دانش‌آموزانی دارد که می‌خواهند این مسیر را در آینده طی کنند.

درس‌های پیوستگی رتبه‌های یک‌رقمی کنکور(2)

یاسین صادقی، رتبه‌ی 6 تجربی منطقه‌ی 1 سال 96 از تبریز

یاسین در 69 آزمون برنامه‌ای کانون شرکت کرده است.

به نظر من آزمون‌های کانون مانند پازل هستند که برای کامل کردن پازل موفقیت، حضور مداوم در آزمون‌های کانون از مقاطع پایین‌تر لازم است. از دلایل تداوم حضورم در آزمون‌های کانون این بود که آزمون‌های برنامه‌ای با فاصله‌ی دو هفته یک‌بار برگزار می‌شد.

محمد عزیزی، رتبه‌ی 5 منطقه‌ی 2 سال 96 از اردبیل

محمد در 105 آزمون برنامه‌ای کانون شرکت کرده است.

وقتی از سوم راهنمایی در کانون ثبت ‌نام کردم، متوجه شدم دانش‌آموزان موفق و رتبه‌های برتر یا تک‌رقمی سال‌های گذشته همواره پیوستگی خودشان را با برنامه حفظ کرده‌اند و هیچ ‌گاه پیوستگی‌شان را با برنامه‌ی راهبردی رها نکرده‌اند. یکی از مهم‌ترین دلایل پیوستگی من در کانون، برنامه‌ی راهبردی و داشتن جامعه‌ی آماری بالای کانون بود. در این سال‌ها بهترین‌ها کانون را انتخاب کرده‌اند.

یاسمن میر، رتبه‌ی 4 تجربی منطقه‌ی 2 سال 96 از بابل

یاسمن در 77 آزمون برنامه‌ای کانون شرکت کرده است.

به نظر من آزمون‌های کانون یک ضرورت برای موفقیت است و این ضرورت باید همگام با پیوستگی باشد. من همیشه با انگیزه در آزمون‌های کانون شرکت می‌کردم؛ چون کانون یک مجموعه‌ی کامل از تمام نیازهای دانش‌آموز کنکوری را دارد: نخست این‌که برنامه‌ی راهبردی منسجم بود و من به برنامه‌ی کانون اعتماد داشتم؛ چون باعث آرامش ذهنی من می‌شد. دوم، داشتن جامعه‌ی آماری بالا و این‌که دانش‌آموزان سخت‌کوش و هدفمند، کانون را انتخاب می‌کنند. سوم، میزان تکرار مطالب به‌ اندازه‌ی کافی بود که به‌ واسطه‌ی آن توانستم همه‌ی مباحث را چندین بار مطالعه و مرور کنم. چهارم، دوهفته‌ای بودن آزمون‌ها باعث می‌شد وقت را غنیمت بدانم و بتوانم روی مباحث تسلط پیدا کنم.

Menu