جمعه‌های طلایی با سبکی نو در سال نو

بنابراین به دبستانی‌های کانونی پیشنهاد می‌کنم حتی یک آزمون جمعه را از دست ندهید شاید همان روز بهترین اتفاقات و یادگیری‌ها، پیش روی شما باشد.

جمعه‌های طلایی با سبکی نو در سال نو

تجربه‌ی روزهای جمعه در کنار دانش آموزان دبستانی و تحویل دادن بازخورد آزمونشان در عصر جمعه، بسیار دوست‌داشتنی و شیرین است. با شروع سال تحصیلی جدید، روزهای جمعه و سبک آزمون دادن نیز رنگ و بویی نو به خود می‌گیرد. برخلاف تابستان دانش آموزان با آمادگی کم و خواندن ناقص دروس در آزمون حاضر نمی‌شوند چون می‌دانند با حضور در مدرسه و کلاس توانایی پاسخگویی به سؤالات بیشتری از دفترچه را دارند.

درست حدس زدید، دفترچه آزمون از جمعه‌های مهر به بعد، شامل تمام دروس مقطع جدید می‌شود و نگاه به گذشته حذف می‌شود درنتیجه دانش آموزان برای یادگیری و شناخت سؤالات متنوع هر درس، با انگیزه و روحیه‌ی بالاتری در آزمون‌ها شرکت کرده و هردو هفته یک‌بار برنامه مدرسه را در کنار برنامه راهبردی کانون مطالعه کرده و کار خود را ارزیابی و سنجش می‌کنند. همچنین تعداد دانش آموزان کانونی در ادامه افزایش یافته و رقابت نزدیک و جدی‌تر می‌شود.

بنابراین به دبستانی‌های کانونی پیشنهاد می‌کنم حتی یک آزمون جمعه را از دست ندهید شاید همان روز بهترین اتفاقات و یادگیری‌ها، پیش روی شما باشد. با پیوستگی در آزمون‌های روزهای جمعه، حتماً تلاش شما طلایی خواهد شد و به موفقیت می‌رسید. شک نکنید!

Menu