اهدای یک قطعه زمین 5هزار متر مربعی برای ایجای فضای آموزشی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فنوج گفت : اهالی دهستان محترم آباد در یک اقدام خداپسندانه و خیر خواهانه جهت ایجاد فضای آموزشی 5هزار متر مربع زمین به آموزش و پرورش فنوج اهدا کردند.

اهدای یک قطعه زمین 5هزار متر مربعی برای ایجای فضای آموزشی

به گزارش خبرنگار پانا از سیستان و بلوچستان، عبدالحمید اربابی مدیر آـموزش و پرورش فنوئج گفت : شورا و اهالی دهستان محترم آباد بصورت خود جوش جهت برآورده کردن نیاز فضای آموزشی این دهستان در آینده، طی یک نامه از اختصاص دادن 5هزارمتر مربع زمین به اداره آموزش و پرورش فنوج جهت استفاده برای فضای آموزشی خبر دادند.

 وی گفت : در این نامه که از طرف اهالی و شورای دهستان محترم آباد می باشد آمده است:جهت برطرف شدن نیاز آموزش و پرورش در سالهای آینده در اطراف این دهستان برای ایجاد فضای آموزشی5هزارمتر مربع زمین اختصاص داده شده است که در صورت نیاز و با صلاحدید آن اداره مورد استفاده واقع گردد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فنوج ضمن تقدیر از این اقدام ارزشمند، خطاب به اهالی دهستان محترم آباد گفت: این کار خیر، صدقه جاریه ای است که با موفقیت هر دانش آموز در آن مدرسه ، سودی معنوی عایدتان می شود که ارزش آن قابل توصیف بااموال دنیوی نخواهد بود.

عبدالحمید اربابی مدیر آموزش و پرورش فنوج، حمایت مردم و خیرین از آموزش و پرورش را یکی از نیازهای مهم شهرستان برشمرد و اظهار داشت: حضور موثر مردم و خیرین و مشارکت آنان، ارتقای شاخص‌های آموزشی و پرورشی را در شهرستان به دنبال خواهد داشت.

وی اضافه کرد: موفقیت آموزش و پرورش در هر جامعه در گرو مشارکت و همراهی مردم است و عزم و اراده مردم برای رفع مشکلات تعلیم و تربیت نشان از روحیه فرهنگ دوستی آنها دارد.

اربابی تاکید کرد:آموزش و پرورش یک نهاد عمومی است و مشارکت و همراهی با آن نشانه اهمیت دادن مردم آن جامعه به آینده فرزندان خود و دلسوزی برای فردای روشن آنان است.

وی از دیگر خیران شهرستان و اقشار مختلف جامعه خواست تا در راستای افزایش فضاهای آموزشی با آموزش و پرورش این شهرستان مشارکت نمایند.

گفتنی است : دهستان محترم آباد واقع در بخش کتیج از توابع شهرستان فنوج در استان سیستان و بلوچستان می باشد.

 

منبع :

Menu