نمایندگی‌های کانون برای زلزله‌زدگان آذربایجان مدرسه می‌سازند

در تاریخ 11 شهریورماه 91 تعدادی از نمایندگی‌های شهرهای بزرگ بنیاد قلم‌چی به منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده‌ی آذربایجان در تبریز گرد هم آمدند و همگی راهی مناطق شدند. از مدارس مناطق هریس، اهر و و...

نمایندگی‌های کانون برای زلزله‌زدگان آذربایجان مدرسه می‌سازند

باز هم مدرسه‌اي خواهيم ساخت...

 

در تاريخ 11 شهريورماه 91 تعدادي از نمايندگي‌هاي شهرهاي بزرگ بنياد قلم‌چي به منظور بازديد از مناطق زلزله‌زده‌ي آذربايجان در تبريز گرد هم آمدند و همگي راهي مناطق شدند. از مدارس مناطق هريس، اهر و ورزقان بازديد کردند و طي نشستي که با حضور آقاي قلم‌چي و دفتر مشارکت‌هاي مردمي نوسازي استان انجام گرفت، دوستان تقبل کردند که مدارس روستايي بسازند. مقرر شد نام مدارس به نام (مدارس بنياد قلم‌چي) احداث شود و نام نمايندگي‌ها به عنوان خيرين مدرسه‌ساز ثبت شود.

قرار بر اين شده است که در روستاهاي مشيرآباد، حيدر کندي، پور مُلک، قزلجه زرين، ينچران، علي بولاغي اين مدارس احداث شود و انشاءالله حداکثر تا 10 دي‌ماه 91 احداث اين مدارس به پايان خواهد رسيد.

قابل ذکر است مدرسه‌ي روستاي علي بولاغي که در دورترين منطقه‌ي زلزله‌زده‌ي آذربايجان واقع شده است ساخته شد و در 12 آبان‌ماه 91 تحويل داده شد. رفت و آمد براي اين روستا حداقل از تبريز مخصوصاً در فصل زمستان نياز به 7 ساعت رانندگي دارد و تنها 7 ماه از سال راه اين روستا باز است.

اين مدارس به همت نمايندگي‌هاي شهرهاي اصفهان، کرج، مشهد، شيراز، اراک، قم، اردبيل، رشت، اروميه، خوي، سنندج، يزد، مياندوآب، کرمانشاه و قزوين ساخته خواهد شد. 

 

 

مدرسه‌ي روستاي زلزله‌زده‌ي علي بولاغي افتتاح شد  

 

 

زلزله‌ي آذربايجان در تابستان، بسياري از مدارس روستايي را تخريب کرد. 

 

  

قرار است در تعدادي از روستاها، مدارس روستايي توسط نمايندگي‌هاي کانون احداث شود.

 

 

روستاي علي بولاغي در دورترين منطقه‌ي زلزله‌زده‌ي آذربايجان واقع شده است.  

 

 

 

Menu