جشن تجلیل از نخبگان کنکور 94 - سالن همایش‌های صداوسیما + عکس

گزارش تصویری جشن تجلیل از رتبه‌های زیر 10 و برتر کنکور 94 که روز پنج شنبه 15 مرداد برگزار شد را اینجا مشاهده کنید.

جشن تجلیل از نخبگان کنکور 94 - سالن همایش‌های صداوسیما + عکس

جشن تجلیل از نخبگان کنکور سراسری 94 در 15 مرداد در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما، برگزار شد.

در این همایش با حضور مسئولانی از آموزش و پرورش شهر تهران، اوقاف ، بهزیستی ، کمیته امداد امام خمینی(ره)، نخبگان و فرهیختگان،چهره های ماندگار، اساتید دانشگاه و برخی مسئولان دانشگاه تهران، خیرین مدرسه ساز، مسئولان نمایندگی های کانون ، ناشران و اصحاب رسانه، از  رتبه های تک رقمی و برتر کنکور سراسری 94و هم‌چنین از رتبه‌های زیر 10 شاهد و ایثارگر به همراه اولیا آن‌ها با اهداء جوایز قدردانی به عمل آمد.

در بخشی دیگر از این جشن، از نابینایان و کم بینایان که موفق به کسب رتبه های زیر 1000 کنکور 94 شده اند نیز تقدیر شد.





دکتر حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور  در جشن نخبگان به  فعالیت های خیرین مدرسه ساز در کشور و  وقف عام شدن بنیاد علمی آموزشی قلم چی و فعالیت های خیرخواهانه این بنیاد و تاثیر آموزشی این فعالیت‌ها در رشد و ارتقا سطح علمی کشور اشاره کردند.

ایشان با بیان اینکه بیش از 600هزار خیر مدرسه ساز در داخل کشور و خیرینی نیز در خارج از کشور داریم که از این امر مهم حمایت می کنند، تاکید کرد: فضیلت دانش و کسب علم به گونه ای است که بالاترین عبادات شمرده می شود چون با علم و دانش می توان داروی سرطانی را کشف کرد و جان هزاران انسان را نجات داد.

حافظی به رتبه های برتر حاضر در همایش تجلیل از نخبگان گفت: شما افرادی هستید که مدیران شایسته کشور خواهید بود و مسوولیت آینده برعهده شماست و اگر جامعه خیرین موفق شده 35درصد از مدارس کل کشور را احداث کند این افتخاری است که شما آن را توسعه می دهید.




همچنین کاظم قلم چی، مدیر بنیاد علمی آموزشی قلم چی (وقف عام) در این همایش گفت: کنکور سراسری که در ایران برگزار می شود در دانشگاههای برتر برخی کشورها نیز با همین کیفیت برگزار می شود .

وی با اشاره به نقش مهم اولیای رتبه های برتر سراسر کشور اظهار کرد:  در روز چهاردهم مردادماه مراسمی در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار کردیم که طی آن از پدران و مادران رتبه های برتر تک رقمی کنکور امسال تقدیر شد آنها به درستی قهرمانان واقعی در این عرصه هستند.

کاظم قلم‌چی خیر مدرسه ساز ، در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه امسال رشد عیار علمی اولیای رتبه های برتر را شاهد بودیم تاکید کرد: عدالت آموزشی از مهم ترین اهدافی است که ما به دنبال آن هستیم و دانش آموزی نباید به دلیل مشکل مالی از این عرصه جا بماند.

وی از همکاری سازمان ها، دستگاههای مربوطه و افرادی که در این عرصه یاری رسانده و حمایت می کنند تقدیر و تشکر کرد.



کاظم قلم چی حضور رتبه های برتر که با شرایط ویژه به موفقیت دست یافتند از ویژگی های همایش امسال دانست : سامان دولتی دانش آموزی که با غلبه بر سرطان خون توانسته رتبه 525 کنکور ریاضی را کسب کند، فاطمه گرجی دانش آموزی که در یک تصادف دست راست خود را از دست می دهد و یاد می گیرد که با دست چپ کار کند و در کنکور 94 توانسته رتبه 4 را در رشته انسانی کسب کند، و ریحانه سردار زهی دانش آموزی از منطقه‌ دشتیاری که موفق به کسب رتبه 30 کنکور سراسری در رشته انسانی شده است، پیام این رتبه های برتر این است که همه دانش آموزان می توانند موفق شوند حتی اگر در شرایط سخت باشند.



در این جشن هم‌چنین از نابینایان و کم بینایان که موفق به کسب رتبه های زیر 1000 شده اند تقدیر شد.

 ادریس فتحی از همکاران نابینای کانون که جزو مشاوران دانش آموزان کم بینا و نابینا هستند در حال معرفی رتبه‌های زیر 1000 نابینا و کم‌بینا.




رتبه‌های 1 کشوری سال‌های گذشته در جشن نخبگان و اهدا جوایز به رتبه‌های 1 کنکور 94 

امسال نیز مشابه سال‌های قبل، رتبه های 1 کشوری سال های گذشته از جمله رستگار رحمانی تنها که از منطقه 3 نه تنها نفر اول شده بود بلکه نفر اول کشور نیز شد ، پویا براهیم باستانی و رتبه 1 کنکور 92 ، شایان پورمیربابایی رتبه 1 کنکور 93 ، ساغر عباس زاده رتبه 1 رشته ریاضی و پگاه پزشکی رتبه 1 رشته انسانی نیز در جشن نخبگان حضور داشتند و جوایز رتبه های 1 را اهدا کردند.


دریافت جوایر رتبه‌های 1 سال‌های گذشته از دست چهره های فرهیخته ی علمی و دانشگاهی و خیران مدرسه ساز

اهدای جوایز رتبه‌های زیر 10 کنکور 94 در جشن نخبگان



مسعود تاج فرد رتبه 1 کامپیوتر و رتبه 7 ریاضی کشوری در کنکور 82 در حال صحبت در مورد این‌که از این‌که به عنوان یک نخبه کشور خود را ترک نکرده است و از شرایط کاری و علمی خود در ایران راضی است.



رتبه های تک رقمی گروه انسانی میزبان هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده ی قصه های مجید بودند و ایشان نیز در میان جمع اهدا کنندگان جوایز گروه انسانی بودند. 



در جشن تجلیل از نخبگان، هم‌چنین از رتبه‌های زیر 10 شاهد و ایثارگر  نیز به همراه اولیا آن‌ها تقدیر شد. در این مراسم فردوس حاجیان و رضا رشیدپور  در تقدیر از ایثارگران برنامه‌ی هنری ویژه ای را اجرا کردند.




در این همایش از پشتیبان های ویژه رتبه های برتر کنکور 94 که خودشان از رتبه های زیر 10 کنکور در سال های گذشته هستند ، تقدیر به عمل آمد. 








عکس های دسته جمعی روز 14 مرداد در دانشگاه تهران و ساختمان مرکزی بنیاد قلم چی را در ادامه مشاهده کنید. 








تهیه و تنظیم

ناهید منجمی

Menu