نقش اولیای رتبه‌های یک‌رقمی از زبان فرزندان آن‌ها (7)

پیگیری نتایج کسب‌شده در آزمون‌ها توسط پدر و مادرم باعث افزایش انگیزه‌ام برای ادامه‌ی مسیر می‌شد.

نقش اولیای رتبه‌های یک‌رقمی از زبان فرزندان آن‌ها (7)

وحید رستم‌خانی، رتبه‌ی 1 منطقه‌ی 3 ریاضی:

از نظر روحی و فراهم کردن محیط مناسب خیلی کمکم کردند. آن‌ها با دادن امیدواری حتی اگر نتیجه‌ام بد می‌شد مرا به آینده امیدوار می‌کردند. بیش‌تر پدرم پیگیر بودند. با هم کارنامه‌ام را دقیق بررسی کرده و نقاط قوت و چالشی‌ام را شناسایی می‌کردیم.

سودابه امیری، رتبه‌ی 8 منطقه‌ی 3 هنر:

پیگیری نتایج کسب‌شده در آزمون‌ها توسط پدر و مادرم باعث افزایش انگیزه‌ام برای ادامه‌ی مسیر می‌شد.

سبا بادکوبه، رتبه‌ی 8 کشوری انسانی:

پدر و مادرم نقش پررنگی داشتند، من کمی بازیگوشم و برای تلاش نیاز به تذکر و یادآوری دارم. پدر و مادرم همیشه مرا تشویق می‌کردند. من اگر ده ماه را برای خودم درس خواندم، در ماه‌های آخر که خسته شده بودم به عشق آن‌ها ادامه دادم. از پدر و مادرم خیلی ممنونم. پدرم همیشه برنامه‌های مشاوره‌ای را از رادیو گوش می‌دادند و در زمان‌هایی که درگیری ذهنی داشتم در این زمینه با هم گفت‌وگو می‌کردیم و مرا راهنمایی می‌کردند که این به من آرامش می‌داد.

فاطمه رحیمی، رتبه‌ی 7 کشوری انسانی:

پدر و مادرم در این یک سال به من خیلی آرامش و اعتمادبه‌نفس می‌دادند. مادرم با این‌که در زمینه‌ی درسی کمکم نمی‌کردند ولی بهترین مشاورم بودند و از نظر مادی و معنوی خیلی کمکم کردند. ایشان همیشه پیگیر کارنامه و وضعیت درسی‌ام بودند.

فاطمه حسن‌زاده، رتبه‌ی 5 کشور انسانی:

من هنگام مطالعه در منزل به سختی می‌توانستم تمرکز کنم از این رو آن‌ها منزل را خیلی آرام و شرایط روانی عالی ایجاد می‌کردند. مادرم برنامه‌ی فرصت برابر را نگاه کرده و مجله‌ی آزمون را هم مطالعه می‌کردند و گزیده‌ی مطالب مهم این دو را به من می‌گفتند.

Menu