نقش اولیای رتبه‌های یک‌رقمی از زبان فرزندان آن‌ها (5)

پدرم به نیازهای من به ویژه کتاب‌های مورد نیازم خیلی اهمیت می‌دادند و در اولین فرصت تهیه می‌کردند.

نقش اولیای رتبه‌های یک‌رقمی از زبان فرزندان آن‌ها (5)

محمدجواد اسلامی بیدگلی، رتبه‌ی 10 منطقه‌ی 2 ریاضی:

اولیای من هر دو فرهنگی و عضو انجمن اولیای مدرسه‌ام بودند. با توجه به این شرایط خانواده‌ی من اهمیت زیادی برای درس خواندن قائل‌اند و مسلماً در این مسیر از هیچ کمکی برای پیشرفت من دریغ نکردند.

رضا قنبرقره‌‌تپه، رتبه‌ی 5 منطقه‌ی 3 ریاضی:

نقش اصلی اولیای من پیگیری بود؛ به طوری که حتی در مسافرت و دور از منزل نیز با تلفن روزانه پیگیر فعالیت‌های من و حتی میزان خواب من بودند. توجه ویژه به رتبه و تراز من باعث می‌شد در صورت فاصله گرفتن من از درس و کم‌کاری به من تذکر بدهند.

مجتبی عبدی، رتبه‌ی 3 منطقه‌ی 3 ریاضی:

خانواده‌ی من از نظر حمایتی نقش مؤثری داشتند. مثلاً با وجود پرجمعیت بودن خانواده‌مان، من اتاق مجزایی داشتم و مهم‌تر این‌که به خاطر من 6 ماه تلویزیون تماشا نکردند و در کل شرایط مرا در نظر گرفته و رعایت می‌کردند.

درسا اسماعیل‌پور مقدم، رتبه‌ی 4 منطقه‌ی 3 ریاضی:

والدینم در موفقیت من خیلی نقش داشتند. آن‌ها از هیج تلاشی دریغ نکردند. مادرم از نظر عاطفی خیلی کمکم می‌کردند. پدرم پزشک هستند. ایشان تا نیمه‌های شب همراه من بیدار می‌ماندند و ما با هم مطالعه می‌کردیم. برادرم که از من کوچک‌تر است در طول این یک سال با هندزفری فوتبال نگاه می‌کرد! به نظر من اگر خانواده‌ها در این یک سال از نظر آرامش و رفت و آمدها مراعات دانش‌آموز را بکنند خیلی خوب است. خانواده‌ی من هم به خاطر من در این یک سال مهمانی نگرفتند.

بهنام مرادی، رتبه‌ی 10 منطقه‌ی 3 ریاضی:

پدرم به نیازهای من به ویژه کتاب‌های مورد نیازم خیلی اهمیت می‌دادند و در اولین فرصت تهیه می‌کردند. مادرم مشاور خوبی برای من بودند و همیشه کارنامه‌ی آزمون‌ها را بررسی می‌کردند.

Menu