تجربه‌ی شیرین هشتمی‌ها

با توجه به این‌که نظام جدید آموزشی بر پا شده است و پایه‌ی هشتم امسال اولین مقطعی است که بنا گذاشته شده است، دانش‌آموزان هشتمی امسال با تجربه‌ی شیرینی روبه‌رو خواهند بود.

تجربه‌ی شیرین هشتمی‌ها

با توجه به این‌که نظام جدید آموزشی بر پا شده است و پایه‌ی هشتم امسال اولین مقطعی است که بنا گذاشته شده است، دانش‌آموزان هشتمی امسال با تجربه‌ی شیرینی روبه‌رو خواهند بود. این مقطع نیز مانند پایه‌ی هفتم از اهمیت خاصی برخوردار است و باید ماهیت و استعدادهای دانش‌آموز از همان ابتدا شناسایی شود؛ زیرا نمرات درسی سال هشتم مانند پایه‌ی هفتم در انتخاب رشته‌ی آن‌ها در سال آینده تأثیرگذار خواهد بود.

لازم است ابتدا امتحانات پایان سال را با موفقیت پشت سر بگذارید. در این میان درس‌های علوم و ریاضی از اهمیت خاصی برخوردار خواهند بود؛ زیرا کسب نمره‌ی بالا در این درس‌ها روی انتخاب رشته‌ی شما در پایه‌ی نهم تأثیر خواهد گذاشت. تمرکز خود را روی این درس‌ها بیش‌تر کنید. می‌توانید در مدت باقی‌مانده تا امتحانات برنامه‌ای منظم برای خود تنظیم کنید و در صورتی که احساس می‌کنید درسی دشوار است مطالعه‌ی آن را در اولویت قرار دهید. ابتدا تمام تمرکز خود را روی کتاب درسی معطوف کنید و زمانی که به طور کامل به آن مسلط شدید می‌توانید برای تمرین و تکرار بیش‌تر از کتاب کار و کتاب اشتباهات متداول استفاده کنید.

Menu