چگونه یک رایانه با سخت افزارهای قدرتمند داشته باشیم؟

اگر می خواهید یک رایانه با سخت افزارهای قدرتمند و مخصوص کارهای گرافیکی خریداری کنید ، با اورژانس IT همراه شوید.

چگونه یک رایانه با سخت افزارهای قدرتمند داشته باشیم؟

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران ، استفاده از رایانه‌های شخصی برای کاربردهای گرافیک، تدوین ویدئو و تصویر، ساخت مدل‌های سه‌بعدی و تحلیل آنها با نرم‌افزارهای تخصصی جزء کاربردهای معمول کاربران حرفه‌ای‌تر است، گرچه بازی‌های ویدئویی نیز به چنین سخت‌افزار قدرتمندی نیاز دارد.

برای این دسته از کاربران، پردازنده حرفه‌ای اینتل Core i7-5930K همراه یک مادربورد Asus X99-Deluxe را که قابلیت به‌روزرسانی بالا و استفاده از نسل بعدی رم را به شما می‌دهد، پیشنهاد می‌کنیم.

برای خنک کردن چنین پردازنده قدرتمند‌ی به خنک‌کننده مایع نیاز دارید و Corsair H105 همان چیزی است که دنبالش هستید. گرچه این ساکت‌ترین خنک‌کننده بازار نیست، اما از پس مهار هر پردازنده‌ای برمی‌آ‌ید.

از آنجا که کاربردهای گرافیکی به رم قابل ملاحظه‌ای نیاز دارد، استفاده از چهار رم Kingston چهار گیگابیتی با استاندارد جدید DDR4 و فرکانس باس خیره‌کننده 3000 مگاهرتز انتخاب مناسبی است تا از نظر عملکرد با هیچ مشکلی روبه‌رو نشوید و در ضمن تا مدت طولانی به ارتقای آن نیاز نداشته باشید.

کارت گرافیکی رادئون هشت گیگابایتی XFX با دو پردازشگر گرافیکی X295 و درگاه حافظه 512-bit و سیستم خنک‌کننده مایع دوگانه، بهترین عملکرد ممکن را با هزینه‌ای کمتر از یک کارت گرافیک GeForce SLI و حتی سری EVGA GTX 980 به شما ارائه می‌کند.

ترکیب هارد سامسونگ SSD مدل Evo MZ و هارد HDD چهار ترابایتی شرکت سیگیت کماکان بهترین گزینه است.

منبع تغذیه 1300 واتی Supernova مدل EVGA با عملکرد خیره‌کننده و قیمت مناسب که بازار را به تسخیر خود درآورده و ضمانت تعویض ده ساله، برای تامین بدون نوسان توان این سیستم، گزینه مناسبی است. درایو نوری Pioneer Blu-Ray Wirterنیز می‌تواند انتخاب مناسبی برای چنین سیستمی باشد، اما به یاد داشته باشید برای پخش رسانه بلو‌ ری به نرم‌افزار جداگانه‌ای نیاز خواهید داشت.

و در نهایت، یک رایانه حرفه‌ای در این سطح، به چیزی افزون‌تر از رایانه‌های معمولی نیاز دارد، درست حدس زدید، کارت صدای Creative Sound Blaster Z با نسبت سیگنال به نویز 116db و خروجی‌های دیجیتال اپتیک و آنالوگ صدای 5.1 کاناله و ورودی اپتیک دیجیتال همراه یک میکروفن کیفیت بالا که به مانیتور شما متصل می‌شود، همان چیزی است که سیستم شما را تکمیل می‌کند. برای چنین دستگاهی دست‌کم هزینه‌ای نزدیک به چهار میلیون تومان باید پرداخت کنید.

منبع :

Menu