افکار خود را دوباره برنامه ریزی کنید ..

علم فیزیک کوانتوم ثابت میکند که هر ذره ای در عالم به طور بالقوه میتواند هر رفتاری از خودش نشان دهد و آنچه در این میان تفاوت ایجاد می کند و تعیین کننده ست ، حضور تماشاگر مشتاق و مشاهده کننده هوشم...

افکار خود را دوباره برنامه ریزی کنید ..

مقاله ای از دکتر جودیس پنزا با نام " همان چیزی نصیبت می شود که میبینی "

علم فیزیک کوانتوم ثابت میکند که هر ذره ای در عالم به طور بالقوه میتواند هر رفتاری از خودش نشان دهد و آنچه در این میان تفاوت ایجاد می کند و تعیین کننده ست ، حضور تماشاگر مشتاق و مشاهده کننده هوشمند است .

بنابراین تصور اینکه رسیدن به یک آرزو یا رویا غیرممکن است از اساس تصور باطلی است چرا که آنچه مانع رسیدن اشخاص به آرزو ها و خواسته هایشان می شود خود آن اشخاص هستند که به دلیلی قادر به استفاده هماهنگ فکر و احساس خود برای رویت و مشاهده آرزوهایشان نیستند .

در این رابطه بد نیست به آزمون جالبی که در مرکز تحقیقات هارت مث کالیفرنیا انجام شد اشاره کنم .

در این آزمون سه گروه از افراد انتخاب شدند .هدف این بود که ببینند آیا افکار و احساسات می توانند ساختار ژنتیکی بدن اشخاص یعنی دی ان ای آنها را تغییر دهد . این پژوهش توسط دکتر رینز انجام شد و دی ان ای شرکت کنندگان  درون آب دیونیزه در اختیار آنها قرار گرفت .

از گروه اول خواسته شد با تکنیک های همگرایی احساسی که دکتر رینز به آنها آموزش داده بود با احساسات عشق و دوستی روی تغییر دی ان ای تمرکز کنند.

از گروه دوم خواسته شد با تکنیک های همگرایی فکری روی افکار تغییر دی ان ای کار کنند .

از گروه سوم خواسته شد همزمان با فکر کردن از احساسات خود نیز برای تغییر دی ان ای کمک بگیرند .

نتیجه آزمون بسیار جالب بود . فقط گروه سوم توانستند در 25درصد نمونه ها تغییر ایجاد کنند.

این یعنی برای ایجاد تغییر اساسی در بنیادی ترین ساختار ژنتیکی بدن ، خواستن و طلب کردن با شور و هیجان و احساس هماهنگ همراه باشد و تنها وقتی پر از اشتیاق و تمنای رسیدن به حالتی می شویم ، می توانیم از باطن و عمیق ترین لایه های وجودی خود به آن حالت برسیم .

به زبان خیلی ساده میدان کوانتوم جاری در هستی به آنچه ما میخواهیم جواب نمی دهد بلکه به چیزی که همین الآن هستیم واکنش نشان می هد.

به نظر شما آیا معنای این غیر از آن است که همان چیزی نصیبمان می شود که داریم میبینیم ؟!

منبع :

Menu