برگزاری کنفرانس رویکرد نوین مهندسی پزشکی در حوزه قلب و عروق

کنفرانس "رویکرد نوین مهندسی پزشکی در حوزه بیماری‌های قلب و عروق" از سوی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌اله (عج) در تاریخ 17 و 18 دی ماه سال جاری با همکاری مرکز تحقیقات آتروسکلرزیس و مرکز تحقیقات مهندسی...

برگزاری کنفرانس رویکرد نوین مهندسی پزشکی در حوزه قلب و عروق

کنفرانس "رویکرد نوین مهندسی پزشکی در حوزه بیماری‌های قلب و عروق" از سوی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌اله (عج) در تاریخ 17 و 18 دی ماه سال جاری با همکاری مرکز تحقیقات آتروسکلرزیس و مرکز تحقیقات مهندسی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌اله برگزار می‌شود.

 این کنفرانس با هدف ایجاد ارتباطات موثر و فعال بین مراکز پژوهشی و دانشگاه در زمینه مهندسی پزشکی و انجمن‌های علمی تخصصی قلب و عروق کشور و بررسی توانمندی‌های بالقوه موجود در کشور در زمینه مهندسی پزشکی و تولید تجهیزات و وسایل پزشکی مرتبط با قلب و عروق و همچنین بررسی و شناخت نیازمندی‌های کشور در این زمینه در 17- 18 دی ماه 1393 همراه با امتیاز بازآموزی برگزار خواهد شد.

در این کنگره، روسای مراکز پژوهشی مرتبط، مسئولین انجمن های علمی تخصصی قلب و عروق، مسئولان کشوری و مشمولین، مهندسان و محققان فعال در زمینه‌های پژوهشی یا تولیدی و مراکز پژوهشی دارای توانمندی‌های بالقوه در این زمینه حضور خواهند داشت.

منبع :

Menu