مریم وظیفه‌دان مادر محمدسبحان، تجربه‌شان را از مامک بازگو می‌کند

مریم وظیفه‌دان مادر محمدسبحان باوندی تجربه‌ی خود و کودکش را از مامک بازگو می‌کند.

مریم وظیفه‌دان مادر محمدسبحان، تجربه‌شان را از مامک بازگو می‌کند

خانم مریم وظیفه‌دان دارای مدرک دیپلم و خانه‌دار هستند. فرزند ایشان محمدسبحان باوندی ۶ سال و ۴ ماهه است. خانم وظیفه‌دان پس از ۴ ماه استفاده از بسته‌های مامک، درخصوص بهره‌گیری خود از اپلیکیشن اظهار داشته‌اند:

«من از این‌که با مامک آشنا شدم، خیلی خوشحالم. از مدت‌ها پیش اندکی وقت برای آموزش و بازی‌های مختلف در نظر می‌گرفتم. اما خانم دکتر قلم‌چی با گذاشتن جلسات خوبشان، ما را در زمینه‌ی فرزندپروری بیشتر راهنمایی کردند و اپلیکیشن خوب مامک نیز که به‌راحتی می‌توان از اسمش فهمید، چقدر خوب و نتیجه‌بخش است (مادر، اولین معلم کودک)، بسیار به من کمک‌ کرد تا تربیت فرزندم را خیلی هدفمندتر و با برنامه‌ریزی پیش ببرم. تا جایی که موفق شدم وی را در زمینه‌های مختلف به‌ویژه ریاضی و سواد، بالاتر ببرم. از ایشان کمال تشکر را دارم. قسمت ارزیابی مامک را هم خیلی دوست دارم، چراکه کمک می‌کند شناخت بیشتری از فرزندت پیدا کنی و با راهکارهایی که در نظر گرفته، به برطرف‌کردن ضعف‌های کودک می‌انجامد.»

***

برای ثبت‌نام و دانلود اپلیکیشن مامک (مادر، اولین معلم کودک) می‌توانید به سایت مامک مراجعه کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از فعالیت‌ها و اخبار مامک و ارتباط با ما، صفحه‌ی مامک را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

Menu