سمیرا شعبانی مادر رستا، تجربه خود و کودکش را از مامک بازگو می‌کند

سمیرا شعبانی مادر رستا از تأثیرات برنامه‌ی مامک در روند رشد او می‌گوید.

سمیرا شعبانی مادر رستا، تجربه خود و کودکش را از مامک بازگو می‌کند

خانم سمیرا شعبانی دارای مدرک کارشناسی برق و مدیر دفتر فنی هستند. فرزند ایشان رستا رضوانی ۴ ساله بوده و به مدت ۷ ماه از بسته‌های مامک استفاده کرده است. خانم شعبانی درباره‌ی تجربیات خود از مامک می‌گویند: 

«من از سن ۳ سال و ۵ ماهگی فرزندم وارد برنامه‌ی مامک شدم. مشاوره‌های مفید هفتگی و مستمر دکتر پرستو قلم‌چی منجر به حل‌ شدن برخی از اختلالات رفتاری و درمان آن‌ها با بازی شده است. مشکل روابط اجتماعی، جای خواب و جداشدن مکان خواب، نحوه‌ی تشویق و پاداش فرزندم و بازی با دوستانش از جمله‌ی این مشکلات هستند که همگی با استفاده از مامک و بازی‌های ارائه شده در آن حل شده‌اند.

همچنین فرزندم با کمک بازی‌ها و کتاب‌های مامک توانسته در حوزه‌ی سواد و ریاضی با حروف و اعداد انگلیسی و فارسی آشنا شود. ضمن این‌که یاد گرفته هیجانات خود را کنترل کند. قرار گرفتن در مسیر روشن و هدفمند مامک، منجر به آرامش خیال در مادر و پدر در برخورد با کودک و نداشتن دغدغه‌های مربوط به نحوه‌ی پرورش و تربیت کودک می‌شود.»

 ***

مامک به معنی «مادر، اولین معلم کودک»، برنامه‌ای آموزشی برای مادران کودکان ۳ تا ۶ سال است که به آن‌ها کمک می‌کند قبل از ورود کودکشان به مدرسه، او را بهتر بشناسند و ازطریق بازی به او آموزش دهند. برای ثبت‌نام و دانلود اپلیکیشن مامک می‌توانید به سایت مامک مراجعه کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از فعالیت‌ها و اخبار مامک و ارتباط با ما، اینستاگرام مامک را نیز دنبال کنید.

فایل های ضمیمه

سمیرا شعبانی مادر رستا، تجربه خود و کودکش را از مامک بازگو می‌کند
Menu