حمیرا نصیری مادر علی، تجربه‌ی خود و کودکش را از مامک بازگو می‌کند

حمیرا نصیری از تجربه‌ی بیش از یک ساله‌ی خود از مامک می‌گوید.

حمیرا نصیری مادر علی، تجربه‌ی خود و کودکش را از مامک بازگو می‌کند

خانم حمیرا نصیری دارای مدرک کارشناسی ریاضی و دانشجوی کارشناسی‌ارشد مدیریت هستند. فرزند ایشان علی وجدانی ۷ ساله است. خانم نصیری بیشتر از یک سال از بسته‌های مامک استفاده کرده‌اند. ایشان درباره‌‎ی تجربه‌‎ی خود می‌‎گویند:

«عضویت در مامک از یک کنجکاوی ساده شروع شد، ولی کارنامه‎‌ها و ارزیابی‌‎هایی که به‌صورت مستمر انجام می‌گرفتند، باعث شدند کار با آن را ادامه دهیم. جلسه‎‌هایی که با خانم دکتر قلم‌‎چی برگزار می‌‎شدند نیز تکمیل‌کننده‌ی کتاب‌ها و بازی‌هایی بودند که در اختیار ما گذاشته بودند. 

رابطه‎‌ی من و پسرم طی مدت استفاده از برنامه‌ی مامک خیلی بهتر شد. ما پیش از مامک خیلی با هم بازی نمی‌کردیم و بازی‌های پسرم تنهایی بود، ولی به‌خاطر مامک من هم باید با او بازی می‌کردم. به مرور متوجه شدم روزهایی که با هم بازی می‌کنیم یا حتی فعالیت‌های مشترک کوتاهی با هم داریم، انعطاف و پذیرش او بهتر و سطح تنش بین ما کمتر می‌شد. 

به غیر از این، متوجه بودم که با هرکدام از بازی‌ها قرار است کدام استعداد و توانمندی فرزندم تقویت شود. مامک ما را مجبور می‎‌کرد با هم کار کنیم و این خیلی جذاب بود. پس از مدتی بازی‎‌های ما هدفمندتر شده بود و من دیگر می‎‌دانستم برای تقویت مهارت‌های فرزندم باید روی کدام بخش‎‌ها و بازی‌ها بیشتر کار کنیم».

***

برای ثبت‌نام و دانلود اپلیکیشن مامک (مادر، اولین معلم کودک) می‌توانید به سایت مامک مراجعه کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از فعالیت‌ها و اخبار مامک و ارتباط با ما، صفحه‌ی مامک را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

فایل های ضمیمه

حمیرا نصیری مادر علی، تجربه‌ی خود و کودکش را از مامک بازگو می‌کند
Menu