گفتگو با ثنا مولادوست ؛ باشگاه پانصدتایی دهم تجربی از آذرشهر

برنامه هر روز را من یک روز قبل می‌نویسم در برنامه من هم درس اختصاصی و هم درس ....

گفتگو با ثنا مولادوست ؛ باشگاه پانصدتایی دهم تجربی از آذرشهر

نام و نام خانوادگی: ثنا مولادوست

پایه: دهم تجربی

نام شهر و استان: آذربایجان شرقی _ آذرشهر

شغل و تحصیلات مادر: لیسانس مهندسی بهداشت محیط

شغل و تحصیلات پدر: لیسانس مهندس مکانیک

میانگین تراز :  5658

معدل : 19/95

سال‌های حضور در کانون: یک سال ، پایه نهم و( سال تحصیلی پیش رو)

چند آزمون شرکت کرده است: 25 ازمون

شمارنده: 524180036

 

 مصاحبه گر : مهشاد مرحمتی

 

 

  1. هدف شما از شرکت در این تعداد آزمون چه بود؟ مدیریت زمان و استرس ، یادگیری روش های تست 

زنی ،آشنایی با انواع سوالات  

 

  1. شما عضو باشگاه پانصدتایی‌ها هستید؛ چه روش موفقی برای رسیدن به این تعداد پاسخ صحیح داشتید؟

بله ، استمرار و پیوستگی  در آزمون‌ها ، من همیشه سعی کردم در همه آزمون‌ها حضور داشته باشم .

 

  1. برنامه شما برای آزمون‌های تابستان چیست؟ تحلیل سوالات و آوردن تراز و درصد های بالا ، کسب آمادگی لازم برای هرچه بهتر شروع کردن پایه دهم 

 

  1. شرکت در آزمون‌های تابستان چه تاثیری در روند تحصیلی شمادر طول سال تحصیلی داشت؟ باعث پیش خوانی کتاب های نهم شد و همچنین باعث شد آمادگی داشته باشم برای پایه نهم و آزمون های پاییز و همچنین یادگیری کامل مفاهیم پایه هشتم.

 


  1. دلیل شرکت شما در آزمون‌های هدیه، هدفگذاری و مشابه پارسال چه بود؟

تمامی آزمون ها برای من خیلی مهم بودن و من تلاش می کردم تا در همه آزمون ها شرکت کنم و من می خواستم با هر نوع سوال آشنا بشوم و همچنین در این آزمون ها تست های نکته دار جدید وجود داشت و باعث می شد من نکات جدیدی یاد بگیرم.


 

  1. از شرکت در این تعداد آزمون خسته نشدید؟ چه نتیجه ای برای شما داشت؟ خیر اصلا ، باعث شد در تست زنی ام خیلی بهتر شود و  تکنیک های تست زنی را بیاموزم و در آزمون نمونه و تیزهوشان زمانم را مدیریت کنم و همچنین ارامشم را حفظ کنم و از فضای آزمون نمی ترسیدم . 

 

  1. پیوستگی در آزمون‌ها چگونه توانست باعث پیشرفت تراز شما شود؟ بله ، نا امید نشدم و بیشتر تلاش کردم اشتباهاتم را بررسی کردم  ، تست بیشتری زدم و در خانه زیاد تر تمرین کردم ، ازمون ها را مرتب تحلیل کردم ،نکات مهم را یادداشت کردم ، به سوالاتی که شک داشتم را در آزمون بعدی نزدم.

 

  1. شرکت در این آزمون‌ها چه تاثیری بر وضعیت درسی شما در مدرسه داشته است؟ باعث شد در امتحانات نهایی ام  نمره بالایی بگیرم ،حفظیات را مفهومی و سریع حفظ کنم .

 

 

  1. مطابق برنامه‌ی راهبردی حرکت می‌کنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی می‌کنید؟ بله ، برنامه هر روز را من یک روز قبل می‌نویسم در برنامه من هم درس اختصاصی و هم درس  عمومی هست که من اول کتاب را باتوجه به فصل های نوشته شده در برنامه راهبردی مثلاً یک فصل را امروز اول مطالعه می کنم بعد ۱۰یا۱۵ تست بلافاصله بعد از مطالعه می زنم و بعد چند دقیقه استراحت ۳0یا ۴۵ تست زماندار می زنم .

 

  1. نقاط قوت شما کدام درس ها هستند؟ روش مطالعه آن ها را توضیح می دهید؟ من در بیشتر درس ها نقاط قوت دارم . با زبان خودم به خودم توضیح می دهم مفهومی مطالعه می کنم حلیات را با تمرکز و دقت بیشتری حل می کنم و زیاد تمرین و تکرار می کنم.

 

  1. دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی به شما می‌کند؟ بله ، برنامه ریزی مرتب و دقیقی داشته باشم .

 

  1. تحلیل آزمون را چگونه انجام می‌دهید؟ به ترتیب درس ها تحلیل می کنم و ابتدا سراغ سوالاتی می روم که در آن ها شک داشتم و جواب نادرست و یا جواب ندادم و بعد سراغ سوالاتی که اصلا آنها را بلد نبودم می روم .

 

  1. نقش آموزشی خانواده، بالاخص پدر و مادر در این سال‌ها چگونه بود؟ پدر و مادرم به خصوص مادرم در این سال مرا خیلی یاری کردند و در هر سوالی که اشکال داشتم به من کمک می کردن به من روحیه می دادند و در تحلیل آزمون ها مادرم به من کمک زیادی می کرد.

 

  1. برنامه شما برای درس خواندن در تابستان چیست؟ پیش خوانی کتاب های پایه دهم و شرکت در کلاس های تقویتی دروس اختصاصی .

 

  1. در تابستان نگاه به گذشته اولویت اصلی شماست یا نگاه به آینده؟ چرا؟ نگاه به آینده ،چون میخواهم آمادگی داشته باشم برای آزمون های پاییز و زمستان و مطالب دهم را  قبل از شروع مدارس یکبار خوانده باشم.

 

  1. آیا از سایت کانون استفاده می کنید ؟ هر چند وقت یکبار به سایت کانون مراجعه می کنید و چه قسمت هایی را مشاهده می کنید ؟ بله ، سه یا چهار روز در هفته برای مشاهده کارنامه، نمونه سوال امتحانی، نفرات برتر ازمون، پلکان یادگیری ، فیلم های اموزشی.

 

 

  1. کدام قسمت از سایت کانون برای شما کاربرد بیشتری دارد؟ پلکان یادگیری و فیلم های اموزشی .

 

 

 گفتگو با ثنا مولادوست ؛ باشگاه پانصدتایی دهم تجربی از آذرشهر

 

Menu