گفتگو با مبینا میر قاضی : باشگاه 500 تایی یازدهم ریاضی از آذرشهر

نگاه به گذشته باعث تکمیل آموخته‌ها و آمادگی کامل برای مباحث آینده و نگاه به....

گفتگو با مبینا میر قاضی : باشگاه 500 تایی یازدهم ریاضی از آذرشهر

 

نام و نام خانوادگی : مبینا میرقاضی

پایه : یازدهم ریاضی

نام شهر و استان: شهر آذرشهر (استان آذربایجان شرقی)

شغل و تحصیلات مادر: خانه دار - دیپلم

شغل و تحصیلات پدر : پرسنل شرکت چرخشگر – فوق دیپلم

میانگین تراز: 5017

سال‌های حضور در کانون : دو سال (نهم ، دهم ، وسال تحصیلی پیش رو)

چند آزمون شرکت کرده است : 24

 

 

مصاحبه‌گر : مهشاد مرحمتی

 

 

  1. هدف شما از شرکت در این تعداد آزمون چه بود؟ برای این که بتوانم میزان آموخته های خود را محک بزنم که آزمون ها عوامل تاثیر گذار در این زمینه هستند .

 

  1. شما عضو باشگاه پانصدتایی‌ها هستید؛ چه روش موفقی برای رسیدن به این تعداد پاسخ صحیح داشتید؟ من با به کار گیری روش های مختلف سعی کردم ، هر بار کمتر از دفعه قبل غلط داشته باشم و تا جایی که امکان دارد سوالات شک دار را پاسخ ندهم .

 


  1. برنامه شما برای آزمون‌های تابستان چیست؟ من در آزمون های تابستان برای مرور مباحث سال گذشته و یادگیری درس های جدید، مربوط به مباحث سال آینده شرکت می کنم .

 

  1. آیا سال گذشته از کتاب تابستان و برنامه راهبردی تابستان استفاده کردید؟ توضیح دهید. بله از برنامه راهبردی استفاده کردم ،چون باعث می شود دروس سال گذشته مرور و جمع بندی شود ، برای این که پیش نیاز مباحث سال آینده نیز می باشند و همچنین باعث افزایش عمق یادگیری می شوند .

 

  1. شرکت در آزمون‌های تابستان چه تاثیری در روند تحصیلی شمادر طول سال تحصیلی داشت؟ آزمون های تابستان به من کمک می کند که در شروع سال تحصیلی مقداری از درس ها را بلد باشم و بتوانم به راحتی اشکالات خود را برطرف کنم .

 

  1. دلیل شرکت شما در آزمون‌های هدیه، هدفگذاری و مشابه پارسال چه بود؟ برای این که بدانم تا چه حد برای آزمون اصلی آمادگی دارم، شرکت می کردم و چون در تثبیت مطالب و یادگیری موثر بودند و با شرکت در این آزمون ها یک آشنایی نسبی با سوالات در آزمون اصلی را می یافتم .

 

  1. از شرکت در این تعداد آزمون خسته نشدید؟ چه نتیجه ای برای شما داشت؟ خیر ، برای محک زدن خود و آگاهی ازمیزان تسلط برای مباحث و عقب نماندن از برنامه راهبردی کانون در آزمون ها شرکت کردم و البته که خسته نشدم .

 

  1. پیوستگی در آزمون‌ها چگونه توانست باعث پیشرفت تراز شما شود؟ با دریافت کارنامه و تحلیل آزمون ها به اشتباهات خود پی برده و برای آزمون های بعدی هدف گذاری کنم و مطالعه بیشتر داشته باشم که باعث پیشرفت من می شد .

 

  1. شرکت در این آزمون‌ها چه تاثیری بر وضعیت درسی شما در مدرسه داشته است؟ چون برنامه آزمون ها منطبق با برنامه مدرسه است، فرصتی برای بازیابی آموزشی  و محک زدن یادگیری است که همه این ها باعث می شود پیشرفت در درس ها می شود .

 

 

  1. مطابق برنامه‌ی راهبردی حرکت می‌کنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی می‌کنید؟ از آن جایی که معمولا برنامه راهبردی و برنامه مدرسه منطبق است ، مطابق برنامه راهبردی حرکت می کنم .

 

 

  1. نقاط قوت شما کدام درس ها هستند؟ روش مطالعه آن ها را توضیح می دهید؟ نقطه ی قوت من درس ریاضی است ، با حل تمرینات زیاد و با پاسخ به کتاب های آبی قلم چی توانستم ، مباحث مسلط تر شوم .

 

  1. دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی به شما می‌کند؟ بله باعث می شود از نحوه مطالعه و برنامه ریزی خود مطلع شوم و در صورت نیاز اصلاح کنم

 

  1. تحلیل آزمون را چگونه انجام می‌دهید؟ من پس از انتشار پاسخ نامه سعی می کنم به موقع آزمون هارا تحلیل کنم و سوالات اشتباه و نزده را حل کرده در صورت صخیخ یا غلط بودن ، بررسی و اصلاح کنم .

 

  1. نقش آموزشی خانواده، بالاخص پدر و مادر در این سال‌ها چگونه بود؟ پدر و مادرم با حمایت های همیشگی خود مرا در درس خواندن و آزمون ها همراهی و نظارت و راهنمایی و تشویق می کنند .

 

  1. برنامه شما برای درس خواندن در تابستان چیست؟ با یک برنامه ریزی خوب ، کارهای خود را اولویت بندی می کنم و از وقت خود به درستی استفاده کنم و همه فعالیت های روزانه ی خود را در نظر بگیرم تا بتوانم از تابستان خود یه بهترین شکل ممکن استفاده کنم .

 

  1. در تابستان نگاه به گذشته اولویت اصلی شماست یا نگاه به آینده؟چرا؟ هر دو چون ، نگاه به گذشته باعث تکمیل آموخته ها و آمادگی کامل برای مباحث آینده و نگاه به آینده باعث آشنایی با مباحث و مطالب سال تحصیلی جدید می شود .

 

 

  1. آیا از سایت کانون استفاده می کنید ؟ هر چند وقت یکبار به سایت کانون مراجعه می کنید و چه قسمت هایی را مشاهده می کنید ؟ بله ، من از سایت کانون اسفاده می کنم برای شرکت در آزمون های هدف گذاری و مشابه پارسال و همچنین آزمون های پلکان و استفاده از مطالب دانش آموزان مصاحبه شده و مطالب دیگر کانون و...

 

 

  1. کدام قسمت از سایت کانون برای شما کاربرد بیشتری دارد؟ قسمت نمونه سوالات و مصاحبه رتبه  برتر ها من را در نحوه چگونگی مطالعه و راهکارا ها برای بهترین شدن کمک خوبی می کند .

 

 

 گفتگو با مبینا میر قاضی : باشگاه 500 تایی یازدهم ریاضی از آذرشهر

 

Menu