گفتگو با ستایش سلیقه؛ قهرمان پیوستگی یازدهم انسانی از تایباد

پشتکار و تلاش مستمر و همچنین داشتن یک برنامه ریزی دقیق تحصیلی برای مرور به موقغ دروس وهمچنین استفاده از نظرات مشاوران تحصیلی در مدرسه و کانون قلم چی.

گفتگو با ستایش سلیقه؛ قهرمان پیوستگی یازدهم انسانی از تایباد

نام و نام خانوادگی: ستایش سلیقه

پایه: یازدهم انسانی

نام شهر و استان: شهرستان تایباد، استان خراسان رضوی

شغل و تحصیلات مادر : خانه دار، سیکل

شغل و تحصیلات پدر : دبیر، لیسانس

تعداد کل آزمون ها: 22 آزمون


مصاحبه‌گر: خانم فریبا علیجانی

 

هدف شما از شرکت در این تعداد آزمون چه بود؟ 

آمادگی بیشتر برای شرکت در امتحانات نهایی نوبت دوم درخرداد ماه و همچنین آمادگی بیشتر برای شرکت درآزمون سراسری سال آینده (1403کنکور).

 

  1. شما عضو باشگاه پانصدتایی‌ها هستید؛ چه روش موفقی برای رسیدن به این تعداد پاسخ صحیح داشتید؟

پشتکار و تلاش مستمر و همچنین داشتن یک برنامه ریزی دقیق تحصیلی برای مرور به موقغ دروس وهمچنین استفاده از نظرات مشاوران تحصیلی در مدرسه و کانون قلم چی.


  1. دلیل شرکت شما در آزمون‌های هدیه، هدفگذاری و مشابه پارسال چه بود؟

با شرکت در آزمون های مشابه سال گذشته با نمونه سوالات بیشترآشنا شده و با کیفیت و سطح دشواری سوالات نیز آشنا می شوم و بسیار به من کمک می کند تا در آزمون های امسال بهتر شرکت کنم.


  1. از شرکت در این تعداد آزمون خسته نشدید؟

قطعا خیر، شرکت درآزمون های بیشتر باعث آمادگی بیشتر من و مرور بیشترمطالب درسی می شود ودر آینده برای شرکت در امتحانات نهایی و کنکور بسیار به من کمک می کند.


  1. پیوستگی در آزمون‌ها چگونه توانست باعث پیشرفت تراز شما شود؟

پیوستگی و استمرار در آزمون ها باعث رشد و پیشرفت تحصیلی من شده و البته باعث شده تا بیشتر تلاش کنم تا با تراز بالاتر به آینده امیدوارتر شوم.


  1. شرکت در این آزمون‌ها چه تاثیری بر وضعیت درسی شما در مدرسه داشت؟

شرکت در آزمون ها باعث می شود تا درس های مدرسه را هم مرور کنم و قطعا در پیشرفت تحصیلی من موثر است البته استفاده از کتاب های کمک آموزشی که از کانون قلم چی تهیه کرده ام نیز بسیار به من کمک می کند.

 

  1. مطابق برنامه‌ی راهبردی حرکت می‌کنید؟

تلاش می کنم مطابق برنامه راهبردی حرکت کنم و با برنامه ریزی دقیق جلو بروم تاموفق شوم تراز بهتری به دست بیاورم. برای برنامه ریزی دو هفته از مشاوران تحصیلی و البته پدرم که دبیر هستند کمک می گیرم.

 

  1. نقاط قوت شما کدام درس ها هستند؟

البته به دلیل علاقه من به رشته تحصلی که دارم سعی می کنم در همه دروس تراز بالا کسب کنم خصوصا دروسی مانند: تاریخ، جغرافیا، روانشناسی، جامعه شناسی، علوم وفنون و غیره..


  1. دفتر برنامه ریزی دارید؟

بله دفتربرنامه ریزی برای داشتن یک برنامه منظم به من بسیارکمک می کندالبته با تکمیل به موقع و استفاده درست از زمان می تئان به اهداف از پیش تعیین شده رسید.


  1. تحلیل آزمون را چگونه انجام می‌دهید؟  
  2. بعد از هر آزمون در بعد ظهر آزمون سوالات آزمون را یکی یکی مرور می کنم و سولات درست و غلط رامشخص می کنم و جواب سوالات را چه درست و چه غلط پیدا می کنم و یک بار دیگر با دقت سوالات را پاسخ می دهم.

 

  1. نقش آموزشی خانواده، بالاخص پدر و مادر در این سال‌ها چگونه بود؟

نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی و البته تشویق دانش آموزان برای تلاش بیشتر و به دست آوردن موفقیت بسیار زیاد است به طوری که در این دو سال که در کانون قلم چی ثبت نام کردم خانواده ام بسیار از من حمایت کرده و در همه مراحل زندگی در کنارم بوده اند.


  1. سال گذشته برای امتحان های پایان سال چه برنامه‌ای داشتید؟

سال گذشته با یک برنامه ریزی منظم و مطالعه دقیق و باپشتکار و توکل برخدا توانستم بسیارخوب عمل کنم به طوری که معدل الف کلاس و درسه را کسب کردم.


برنامه شما برای درس خواندن در تابستان چیست؟

سعی می کنم با کمک مشاور تحصیلی و البته خانواده در تابستان هم از وقت خودبه خوبی استفاده کنم و با مرور درس های سال دهم و یازدهم و البته پیش خوانی دروس سال دوازدهم خود را برای سال سرنوشت ساز دوازدهم آماده کنم.

Menu